Specialista/tka controllingu, správce rozpočtu
O pozici
Do našeho příjemného kolektivu oddělení ekonomických agend přijmeme pečlivou a komunikativní kolegyni nebo pečlivého a komunikativního kolegu s analytickým myšlením, se zálibou v číslech a smyslem pro detail.
Hlavní náplň činnosti
Kontrola a analýza čerpání finančních prostředků v rámci projektů organizace (NPI ČR) v souladu s finančním plánem
Kontrola výstupů manažerského účetnictví - controllingové sestavy
Příprava a kontrola reportů pro vedení organizace
Zpracování ad hoc finančních rozborů dle potřeb
Součinnost při tvorbě rozpočtu/finančního plánu organizace
Komunikace s projektovými manažery, členy vedení organizace za účelem kontroly finančního plnění
Požadujeme
Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, v případě, že je vaše praxe kratší než 3 roky, pak by vaše vzdělání mělo být zaměřeno na ekonomii
Výbornou znalost práce na PC (zejména Excel)
Pečlivost, spolehlivost, dobré komunikační schopnosti
Schopnost samostatné práce
Výhodou bude, pokud:
Znáte IS Helios
Umíte s nástroji Power BI
Máte vysokoškolské vzdělání
Znáte prostředí příspěvkové organizace či veřejného sektoru
Nabízíme
Pracovní úvazek na HPP
Flexibilní pracovní dobu s možností práce na dálku
Příležitost k profesnímu růstu a podporu v dalším vzdělávání
Spolupráci s dynamickým a inovativním týmem odborníků
5 týdnů dovolené
5 dní sick-days
Benefity formou stravenek
Zvýhodněný mobilní tarif
Pokud Vás pozice zaujala, budeme se těšit na Vaše CV zaslané do 15.9. 2025
Místo výkonu práce: Weilova 1271/6, Praha Hostivař
Předpokládaný nástup: říjen 2025
Typ úvazku: HPP