Personalista/Personalistka pro Univerzitu Karlovu

Nabízím práci
Jméno/Firma
Univerzita Karlova - Rektorát
Pracoviště
Ovocný trh 560/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
4. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Tým personální a mzdové agendy Rektorátu Univerzity Karlovy hledá zkušeného kandidáta/kandidátku na pozici Personalisty/Personalistky.

Vaším hlavním úkolem bude příprava a správa personální dokumentace pro vybrané týmy a poskytování podpory jejich zaměstnancům. Jako prodloužená ruka vedoucích pracovníků budete klást důraz na efektivní komunikaci, schopnost prioritizace a zvládání termínů, etiku a důvěrnost.

Jak poznáte, že jste ten pravý/ta pravá

  • Znalost pracovně-právní legislativy: S přehledem a jistotou připravíte pracovněprávní dokumentaci vztahující se k nástupům, výstupům a agendě celého životního cyklu zaměstnance. Poradíte si s dotazy zaměstnanců a vedoucích, složitějšími situacemi i překotným vývojem v této oblasti.
  • Onboarding/offboarding: Zvládnete organizaci jak nástupu a zapracování zaměstnance (zahrnující pracovnělékařské prohlídky a školení BOZP/PO), tak výstupního procesu včetně archivace.
  • Mzdová problematika: Umíte připravit potřebné podklady ke mzdám pro mzdovou účtárnu.
  • MS Office a IT dovednosti: Word, Excel a Outlook ovládáte na uživatelské úrovni. Zvládnete připravit běžné reporty, statistiky či analýzy z interních systémů. Nebojíte se vypomoci při testování a nastavování HR systémů.
  • Angličtina: Domluvíte se tak, abyste zvládli vyřídit personální agendu i se zahraničními zaměstnanci.
  • Správa zaměstnaneckých benefitů: Ideálně už jste měli na starosti správu karet Multisport, případně jste ochotni se v této oblasti zaučit.
  • Spolupráce a součinnost: Je přirozenou součástí Vaší práce, ať už se týká nejbližších kolegů, členů jiných týmů nebo státních orgánů například při jejich kontrolách.
  • Interpersonální dovednosti a zaměření na interního zákazníka: S kolegy a zaměstnanci jednáte efektivně, s respektem a jste pro ně podporou.
  • Pečlivost a důslednost: Dbáte na detail a přesnost, aby dokumenty byly bez chyb a procesy probíhaly hladce.
  • Znalost akademického prostředí: Není nutná, ale jakákoli zkušenost, včetně znalosti související legislativy a procesních specifik, Vám práci usnadní.

Co Vám nabízíme:

  • Významné partnerství: Univerzita Karlova je prestižní vzdělávací institucí s bohatou historií a výrazným společenským dopadem.
  • Různorodou a odpovědnou práci: Budete aktivně přispívat k rozvoji pozitivního pracovního prostředí pro zaměstnance.
  • Profesní vzdělávání: Kromě odborných školení můžete navštěvovat jazykové nebo IT kurzy a doplňovat si různé dovednosti v rámci široké nabídky našich interních kurzů.
  • Příjemné pracovní prostředí: Naše kanceláře se nacházejí v historické budově v centru Prahy na Ovocném trhu. Open space u nás nenajdete.
  • Flexibilitu: Od 9 do 15 hodin s Vámi počítáme na pracovišti, příchod a odchod mimo tuto dobu si v rámci stanovené týdenní pracovní doby volíte sami. Umíme se ale domluvit i na práci na dálku.
  • Benefity: 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje. Slevy a výhody v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, sportovní centrum, univerzitní knihovny a muzea) a u externích partnerů (pražská divadla, vybrané cestovní kanceláře, banky a dopravci). Standardní benefity jako MultiSport karta nebo příspěvky na stravování.
  • Smlouva na dobu určitou: Na počáteční dobu 1 roku a pokud si budeme vzájemně rozumět, prodloužíme ji na dobu neurčitou.
  • Nástup: Uvítáme co nejdříve