Vedoucí zákaznického servisu s vášní pro závody F1 & MotoGP
O pozici
Pracovní nabídka
Přidej se do týmu, který dobývá svět závodů F1!
Našim cílem je vytvářet kompletního průvodce pro fanouška F1, který jede na konkrétní závod a kromě toho mu pomoci zprostředkovat i vstupenky. Pojď společně s námi tvořit skvělý zákaznický zážitek, aby se k nám zákazníci rádi vraceli a nadšeně nás doporučovali dál.
Hledáme člověka, jenž zapadne do našeho kolektivu plného zkušených (20-40 let), aktivních a pozitivně laděných lidí, kteří jsou připraveni změnit dané odvětví. Někoho, kdo se nebojí práce, je čestný, férový a umí s námi táhnout za jeden provaz.
Co od tebe očekáváme?
- jsi příjemný člověk a na prvním místě máš spokojenost zákazníka
- máš chuť do práce, která pro tebe není pouze povinnost, ale radost
- rád/a hledáš řešení a rád/a se učíš nové věci
- jsi spolehlivý/á a pečlivý/á
- máš zodpovědnost a umíš kombinovat práci v kanceláři a na home-office
- umíš a nebojíš se komunikovat v angličtině (osobně, telefon, emaily)
- výhodou je zkušenost/znalost nástrojů (Slack, chatGPT, Deepl, Cloudtalk, Google Drive,...)
- pokoru a úctu k odvedené práci
- prozákaznický přístup, příjemné vystupování, komunikaci
- výhodou je zájem o Formule 1 a MotoGP závody a alespoň základní orientace v motosportu
- drobnou výhodu mají uchazeči z Moravy a pokud jsi z Olomouce je to ještě lepší, ale není to podmínkou!
- zkušenosti s vedením týmu - 5 - 8 lidí
- nebojíš se změn – jsme dynamická firma, kde se věci rychle vyvíjejí, takže flexibilita a schopnost přizpůsobit se jsou klíčové
Co získáš, když se přidáš do našeho týmu?
- zkušenosti s mezinárodním projektem a celosvětovým trhem (máme weby po celém světě od USA po Ázerbajdžán)
- partu aktivních lidí se sportovním duchem, smyslem pro humor a pořádek
- možnost navštívit závody Formule 1 a MotoGP - benefit, nikoli primární motivace
- možnost podílet se na tvorbě rychle rostoucí společnosti
- příjemnou pevnou pracovní dobu, po zaučení možnost home-office/remote (to ale neznamená vařit, péct či uklízet a při tom vykazovat práci! Jsme féroví, a to samé čekáme i od tebe)
- moderní firemní kulturu - tykáme si, věci řešíme na rovinu, jsme transparentní a využíváme nejnovější trendy
- zkušenosti a přístup k moderním nástrojům (chatGPT 4.0 zdarma a spoustu dalších nástrojů: Slack, Ecomail, Deepl, Google Drive, Google Workspace, Ahrefs, Smartook,...)
- práci na ŽL - na dobu neurčitou
- výdělek 45 000 - 60 000 Kč měsíčně (dle nasazení a chutě do práce)
Jak vypadá běžný den na pozici Vedoucí zákaznického servisu?
- strategický rozvoj oddělení (nápady a implementace vedoucí ke zlepšení)
- vedení týmových porad
- účast na poradách vedení
- účast na poradách IT - rozvoj interního systému
- rozvoj členů týmů
- kontrola a dodržování termínů projektů
- plánování a schvalování dovolené, kontrola docházek
- výpomoc s podklady v rámci účetní, HR a finance agendy
- zástup za dovolené - vyřizování dotazů zákazníků (objednávka, dotaz, komunikace, zákazníci z celého světa)
- pomáhání VIP zákazníkům s objednávkou (výběr vstupenky, náhrada vstupenky, doplnění, storno, vratky,...)
- rozvoj platforem - Trustpilot, Cloudtalk atd.
- Už na nic nečekej a pošli nám životopis a motivační dopis do konce 120. 9. 00:00
Pokud jsi to dočetl/a až sem, patříš už nyní mezi zajímavější kandidáty. Nezapomeň k životopisu přiložit i motivační dopis. Tajný tip - pěkný motivační dopis, je velké plus a zvyšuje tvé šance! :-)