Recepční v butykové realitní kanceláři, zajímavá práce s klienty z celého světa
O pozici
Pracovní nabídka
Uvítáme schopnou a multifunkční kolegyni na pozici recepční. U nás to není jen o vaření kávy pro návštěvy - práce je různorodá a zároveň i náročná. Zkušenosti v realitách považujeme za velké plus! Jsme zavedená pražská realitní kancelář s dobrým jménem a příjemnou firemní kulturou.
Co od Vás dále očekáváme:
- Zkušenosti minimálně 3 roky ze stejné nebo podobné pozice ve střední či větší firme.
- Bezchybnou znalost ČJ slovem i písmem (důležité i pro obchodní korespondenci).
- Pokročilou úroveň AJ slovem i písmem (každodenní komunikace s anglicky mluvícími klienty osobně či e-mailem).
- Udržování kanceláře i prostoru před ní v čistotě (sídlíme v přízemí s vchodem z ulice) a koordinování paní na úklid.
- Zajištění plynulého chodu recepce a zázemí kanceláře.
- Perfektní péči o klienty, speciálně ty náročnější. U nás je zákazník náš pán!
- Schopnost vyhodnocovat priority, pracovat samostatně, rychle a efektivně.
- Spolehlivou oporu týmu makléřů, vedení a kolegům ze Správy nemovitostí.
- Velmi dobrou PC gramotnost.
- Příjem a výdej klíčů k nemovitostem, jejich evidence, zakládání nových a archivace neaktuálních, etc.– nutná pečlivost.
- Telefonickou komunikaci s majiteli nemovitostí z našeho archivu (menší část pracovní doby). Budete s nimi udržovat dobré obchodní vztahy, obnovovat jejich nemovitosti a snažit se od nich nabrat nové nemovitosti. Nejedná se o navolávání nových klientů (tzv. studené volání). Za každou nově nabranou nemovitost k pronájmu i prodeji získáte zajímavý finanční bonus!
- Chuť do práce, odolnost vůči stresu a vůli řešit věci napřímo.
- Bydliště v Praze a její znalost.
- Dobrý zdravotní stav.
Co Vám na oplátku nabízíme:
- Práci na plný úvazek (HPP, IČO nebo dohodu).
- Slušné finanční ohodnocení - v případě oboustranné spokojenosti možnost navýšení.
- Bonusy za proaktivnost – i díky Vám se může podařit obchod!
- Rozvoj jazykových dovedností.
- Vstřícný pracovní tým se smyslem pro humor, příjemnou a transparentní firemní kulturu.
- Zajímavou práci s anglicky mluvícími klienty z celého světa.
- Firemní smartphone, případně tablet a notebook.
- Možnost vzít si občas do práce pejska.
- Práci v designové open–space kanceláři na Vinohradech u Náměstí Míru.
V případě vážného zájmu nám zašlete Váš životopis a motivační dopis (oboje v českém a anglickém jazyce) včetně Vaší fotografie. Očekáváme, že se z motivačního dopisu dozvíme, proč se ucházíte o práci v oblasti realit a proč by Vás bavilo vést naší recepci. V dalším kole Vás požádáme o reference od Vašich předchozích zaměstnavatelů.
Než se uvidíme, zavoláme Vám, uděláme krátký pohovor po telefonu pro ověření vzájemných požadavků. Pokud interview dopadne dobře, domluvíme si následně seznamovací den – nezávazně u nás strávíte pár hodin, abyste poznala tým a naopak.
Pokud mate nějaké otázky, než pošlete CV a motivační dopis, kdykoliv volejte.
Těšíme se na Vás!
Tým HHR