Vedoucí odboru správy majetku a investic
O pozici
Tajemnice Městského úřadu Bakov nad Jizerou vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění výběrové řízení č. 06/2025 na obsazení pracovní pozice VEDOUCÍ ODBORU SPRÁVY MAJETKU A INVESTIC
Místo výkonu práce
Městský úřad Bakov nad Jizerou
Předpokládaný termín nástupu
9 - 10/2025, popř. dle dohody
Pracovní úvazek
40 hod. týdně
Doba trvání pracovního poměru
doba neurčitá
Platové podmínky podle NV č. 341/2017 Sb.
10. platová třída, 25 dnů dovolené, osobní příplatek, příplatek za vedení, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, ošatné, další benefity.
Druh a charakteristika vykonávané práce
Řízení, koordinace a odpovědnost za činnost odboru správy majetku a investic.
Práce investičního manažera - od plánování po zajištění realizace investičních akcí města.
Zajišťování zadávacích řízení pro realizaci veřejných zakázek souvisejících s činností odboru, součinnost při výběrových řízeních dle zákona o veřejných zakázkách.
Zastřešení komplexní správy movitého a nemovitého majetku města včetně BOZP.
Spolupráce při přípravě rozpočtu, odpovědnost za čerpání finančních prostředků ve svěřených kapitolách.
Výběrového řízení se může zúčastnit uchazeč, který
je fyzickou osobou a splňuje tyto předpoklady:
je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
dosáhl věku 18 let,
je způsobilý k právním úkonům,
je bezúhonný,
ovládá jednací jazyk.
splňuje kvalifikační a další podmínky stanovené vedoucí úřadu pro toto výběrové řízení, kterými jsou:
vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou s doplněním kvalifikace,
zkušenosti s vedením týmu (práce na vedoucí pozici),
znalosti v oblasti veřejných zakázek,
zkušenosti a schopnost finančního řízení investičních akcí,
dobrá znalost práce na PC, především práce s excelem - tabulky (rozbory, reporty…),
spolehlivost, samostatnost, flexibilita,
dobré organizační a komunikační schopnosti - umět jednat s občany i dodavateli,
aktivní řidič - řidičský průkaz sk. B,
praxe ve veřejné správě výhodou.
Přihlášky:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, jejíž vzor k vyplnění je ke stažení na webu města
Přihláška do VŘ - pracovník Mě)
a která musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul,
datum a místo narození,
státní příslušnost,
místo trvalého pobytu,
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, je-li uchazečem cizinec, který není občanem Evropské unie, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech (strukturovaný životopis),
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek
Přihlášku s přílohami včetně telefonického kontaktu doručte do 18. 08. 2025 do 17:00 hodin, osobně na podatelnu Městského úřadu Bakov nad Jizerou, Mírové nám. 208, nebo poštou na adresu: Městský úřad Bakov nad Jizerou, Mírové náměstí 208, 294 01 Bakov nad Jizerou
Uzavřenou obálku označte heslem „Výběrové řízení č. 06/2025 - neotvírat“.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy. Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání jsou uvedeny na webu města a uchazeč potvrzuje seznámení s nimi na přihlášce do výběrového řízení.
Výběrová komise může rozhodnout o osobním pohovoru s oslovenými uchazeči. Město Bakov nad Jizerou si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení výzvu a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu.
Kontakt
Případné dotazy zodpoví tajemnice městského úřadu Bc. Jiřina Štučková, na tel. 326 214 035.