GENERÁLNÍ ŘEDITEL / GENERÁLNÍ ŘEDITELKA

Nabízím práci
Jméno/Firma
Garanční fond obchodníků s cennými papíry
Pracoviště
Politických vězňů 912/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Garanční fond obchodníků s cennými papíry

Jsme menší specializovaná veřejnoprávní instituce plnící úkoly dle evropské směrnice 97/9EC a dle Zákona o podnikání na kapitálovém trhu viz www.gfo.cz.

Koho hledáme?

Generálního ředitele / Generální ředitelku (s pracovní smlouvou na dobu neurčitou)

Máte následující předpoklady?

  • Jste zkušený manažer z finanční oblasti podnikání, nebo nepodnikatelské sféry?
  • Dobře rozumíte různým druhům finančních rizik včetně kybernetického rizika?
  • Jste „open minded“ osobnost schopná řešit neobvyklé situace?
  • Nebojíte se zodpovědnosti a nalézání řešení?

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Odpovídat za včasnou a přesnou výplatu náhrad zákazníkům problémových OCP.
  • Koordinovat činnost týmu 4 zaměstnanců, 3 spolupracujících firem a 3 externích spolupracovníků.
  • Odpovídat za zhodnocování miliardového rezervního fondu.
  • Sledovat regulatorní požadavky na národní (zákony, vyhlášky, zejm. ČNB) i mezinárodní (směrnice, nařízení, prováděcí předpisy EK, EBA, ESMA aj.) a analyzovat dopady nových regulatorních požadavků na celkový chod společnosti.

Co je pro nás důležité?

  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Připravenost plnit jak dlouhodobé, tak operativní úkoly, a to i nárazové.
  • Odpovídající praxe ve finanční oblasti.
  • Výborný přehled o fungování finančního sektoru a jeho regulace.
  • Schopnost sledovat vývoj oboru v EU a ve světě.
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni, a to i v angličtině.
  • Otevřená osobnost nastavená na nalézání řešení problémů, nikoli osobních chyb.
  • Uživatelskou znalost MS Office a databázových programů.
  • Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a dobrý time-management.
  • Reference od osob z relevantního oboru.

Co nabízíme?

  • Špičkové know-how v úzce specializovaném, mezinárodně uznávaném oboru.
  • Mezinárodní kontakty v oboru.
  • Seberealizaci v menším a stabilním kolektivu.
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
  • Pružnou pracovní dobu a možnost občasného home office.
  • Vzdělávací a rozvojový systém.
  • Základní mzda dle kvalifikace, zkušeností a výsledků ve zkušební době.
  • Roční prémie.
  • Příspěvek na stravování.

Další informace:

Termín pro zaslání přihlášky: nejpozději do 5. října 2025
Vyrozumění o postupu do užšího výběru: do 3 týdnů po uzávěrce
Předpokládané ukončení výběrového řízení: nejpozději do konce roku 2025
Předpokládaný nástup: nejpozději v 1. čtvrtletí 2026

Máte zájem?
Zašlete nám svůj profesní životopis a motivační dopis nejpozději do 5. října 2025.