Medical Clinic Manager (region Morava a Slezsko)

Nabízím práci
Jméno/Firma
EPC Health Invest SE
Pracoviště
Viniční 4049/235, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
5. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jaký profil kandidáta hledáme:

V našem týmu přivítáme dynamickou a samostatnou osobnost, která se cítí dobře v zdravotnickém provozu a jejíž silnou profesní stránkou jsou vynikající organizační, plánovací, komunikační a koordinační dovednosti. Osobnost, která dokáže komplexně uchopit projekt od prvopočátečního zadání přes samostatnou kreativu a exekutivu až po efektivní dosažení cílů a jejich vyhodnocení, a to včetně výkonu rutinních dílčích pracovních úkolů.

Co od Vás požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání II. stupně,
  • předešlá praxe a zkušenosti s plánováním a koordinací procesů u poskytovatelů zdravotní péče je výhodou,
  • upřednostňovanou výhodou jsou zkušenosti ve zdravotnictví v oblasti provozu, HR, facility managementu,
  • zkušenosti s řízením týmu a komunikací,
  • zdatnou uživatelskou znalost MS Office (zejména pokročilou znalost Excelu),
  • příjemné vystupování, flexibilitu, ochotu cestovat, asertivitu i empatii a zájem o oblast zdravotnictví,
  • znalost angličtiny je Vaší výhodou.

Jaká bude Vaše hlavní náplň práce:

  • plánování a organizace pracovních činností personálu a systému práce na pracovištích
  • plánování a monitoring medicínsko-ekonomických parametrů
  • personální agenda ve spolupráci s HR – operativní komunikace, pracovně-právní dokumentace (podmínky), job descriptions podklady atd.,
  • plánování a monitoring přijímání a propouštění zaměstnanců + nábor zaměstnanců, vedení osobních, pohovorů ve spolupráce s HR oddělením,
  • plánování a monitoring zaškolování zaměstnanců ve spolupráci s HR oddělením,
  • plánování a monitoring docházky a dovolených,
  • odměňování zaměstnanců – mzdy, bonusy, benefity,
  • obnova, oprava a servis DHM, přístrojového a IT vybavení,
  • schvalování objednávek materiálu, léčiv a ostatních pracovních potřeb a vybavení,
  • pravidelná externí a interní komunikace online a F2F s pracovišti – pravidelné návštěvy na pracovištích (min.1x měsíčně každé pracoviště + 2 dny v týdnu fyzicky na centrálním pracovišti (Brno),
  • komunikace s externími partnery pracoviště (dodavatelé),
  • interní komunikace se support složkami pro zajištění chodu pracoviště (finance, IT, HR).

Co Vám nabízíme:

  • zázemí úspěšné a stabilní společnosti – síť specializovaných pracovišť intervenční algeziologie s dlouholetou tradicí, vstřícnou a podporující firemní kulturu,
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • zajímavé mzdové ohodnocení a 2 x ročně bonus ve výši jedné hrubé měsíční mzdy,
  • místo výkonu práce: Brno, včetně služebních cest v rámci ČR,
  • 5 týdnů dovolené,
  • služební automobil,
  • benefity: stravenkový paušál, příspěvek na životní a penzijní připojištění, příspěvek na kartu Multisport
  • podporu Vašeho vzdělávání směřujícího k zvýšení znalostí a dovedností potřebných pro výkon úkolů na dané pozici,
  • možnost občasné kombinace práce v kanceláři a home office dle dohody s nadřízeným.