Medical Clinic Manager (region Morava a Slezsko)
Nabízím práci
EPC Health Invest SE
Viniční 4049/235, Brno
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Personalistika a HR
Nabízím práci
5. 9. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Jaký profil kandidáta hledáme:
V našem týmu přivítáme dynamickou a samostatnou osobnost, která se cítí dobře v zdravotnickém provozu a jejíž silnou profesní stránkou jsou vynikající organizační, plánovací, komunikační a koordinační dovednosti. Osobnost, která dokáže komplexně uchopit projekt od prvopočátečního zadání přes samostatnou kreativu a exekutivu až po efektivní dosažení cílů a jejich vyhodnocení, a to včetně výkonu rutinních dílčích pracovních úkolů.
Co od Vás požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání II. stupně,
- předešlá praxe a zkušenosti s plánováním a koordinací procesů u poskytovatelů zdravotní péče je výhodou,
- upřednostňovanou výhodou jsou zkušenosti ve zdravotnictví v oblasti provozu, HR, facility managementu,
- zkušenosti s řízením týmu a komunikací,
- zdatnou uživatelskou znalost MS Office (zejména pokročilou znalost Excelu),
- příjemné vystupování, flexibilitu, ochotu cestovat, asertivitu i empatii a zájem o oblast zdravotnictví,
- znalost angličtiny je Vaší výhodou.
Jaká bude Vaše hlavní náplň práce:
- plánování a organizace pracovních činností personálu a systému práce na pracovištích
- plánování a monitoring medicínsko-ekonomických parametrů
- personální agenda ve spolupráci s HR – operativní komunikace, pracovně-právní dokumentace (podmínky), job descriptions podklady atd.,
- plánování a monitoring přijímání a propouštění zaměstnanců + nábor zaměstnanců, vedení osobních, pohovorů ve spolupráce s HR oddělením,
- plánování a monitoring zaškolování zaměstnanců ve spolupráci s HR oddělením,
- plánování a monitoring docházky a dovolených,
- odměňování zaměstnanců – mzdy, bonusy, benefity,
- obnova, oprava a servis DHM, přístrojového a IT vybavení,
- schvalování objednávek materiálu, léčiv a ostatních pracovních potřeb a vybavení,
- pravidelná externí a interní komunikace online a F2F s pracovišti – pravidelné návštěvy na pracovištích (min.1x měsíčně každé pracoviště + 2 dny v týdnu fyzicky na centrálním pracovišti (Brno),
- komunikace s externími partnery pracoviště (dodavatelé),
- interní komunikace se support složkami pro zajištění chodu pracoviště (finance, IT, HR).
Co Vám nabízíme:
- zázemí úspěšné a stabilní společnosti – síť specializovaných pracovišť intervenční algeziologie s dlouholetou tradicí, vstřícnou a podporující firemní kulturu,
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
- zajímavé mzdové ohodnocení a 2 x ročně bonus ve výši jedné hrubé měsíční mzdy,
- místo výkonu práce: Brno, včetně služebních cest v rámci ČR,
- 5 týdnů dovolené,
- služební automobil,
- benefity: stravenkový paušál, příspěvek na životní a penzijní připojištění, příspěvek na kartu Multisport
- podporu Vašeho vzdělávání směřujícího k zvýšení znalostí a dovedností potřebných pro výkon úkolů na dané pozici,
- možnost občasné kombinace práce v kanceláři a home office dle dohody s nadřízeným.