IT specialista
O pozici
Jsme stavebně inženýrská společnost, která staví na principech rodinné firmy. Zároveň jsme díky své historii a stabilitě na trhu schopni efektivity a nastavení pracovních podmínek na úrovni korporace. Při práci na prestižních projektech naši zaměstnanci dosahují vysoké úrovně odborných znalostí.
Co u nás budete dělat?
Řešení požadavků v rámci L2 podpory - diagnostika a analýza příčin incidentů
Správa virtualizačního prostředí (VMware nebo Hyper-V)
Správa a základní konfigurace firewallu (FortiGate nebo obdobný systém)
Správa prostředí Active Directory (uživatelské účty, skupiny, GPO)
Podpora a administrace služeb Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint, Teams)
Spolupráce s L1 týmem, interními administrátory a koordinátorem IT
Spoluúčast na infrastrukturních projektech a jejich dokumentaci
Co Vás určitě zajímá?
zázemí silné a stabilní společnosti, profesionální a osobní přístup, pracovní prostředí s otevřenou a přátelskou atmosférou, možnost seberealizace a dalšího profesního růstu
podpora realizačního týmu stavby, finančního úseku, úseku řízení kvality a reklamačního oddělení
zajímavé finanční ohodnocení odpovídající praxi a dosaženým výsledkům, mimořádný bonus (podíl na zisku z realizované stavby)
zvýhodněné mobilní a datové tarify pro rodinné příslušníky
5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotní dovolené (sick days), otcovská dovolená - doplatek mzdy
příspěvek na stravování; voda a káva na pracovišti zdarma
ubytování / příspěvek na ubytování při práci mimo bydliště
zvýhodněné pojištění odpovědnosti za škody při výkonu povolání
příspěvek na penzijní připojištění
podpora při získání a udržení autorizace (proplácí se jedno povinné školení před získáním autorizace, je hrazen každoroční poplatek za členství v ČKAIT, příspěvek na vzdělávací akce ČKAIT)
vzdělávání (jazykové kurzy, profesní školení, výstavy a veletrhy)
firemní akce (teambuilding, vánoční večírek)
sleva na ubytování v podnikové chatě na Jizerce, sleva 50 % na permanentky HC Bílí Tygři Liberec
Co pro to musíte umět?
Min. 2 roky praxe na obdobné pozici
Znalost prostředí Windows Server, Active Directory a virtualizace (VMware/Hyper-V)
Základní orientaci v síťové infrastruktuře a bezpečnostních prvcích (např. firewall)
Zkušenosti s Microsoft 365 a službami cloudového prostředí
Analytické myšlení, schopnost hledat příčinu problému a navrhnout efektivní řešení
Samostatnost, spolehlivost a schopnost komunikovat s koncovými uživateli
V případě zájmu:
Zašlete prosím krátkou odpověď na otázku: Jaký je podle vás hlavní rozdíl mezi L1 a L2 podporou?
Kontaktujte nás
Monika Kovařičová
+420 721 636 100
kariera@syner.cz