SPECIALISTA SPRÁVY REALITNÍCH SMLUV A ADVOKÁTNÍCH ÚSCHOV

Nabízím práci
Jméno/Firma
Ing. Milan Pech
Pracoviště
Národní 1012/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
7. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme dlouhodobě působící, renomovaná stabilní právní kancelář s pevným zázemím a profesionálním týmem. Specializujeme se mimo jiné na oblast realitních převodů a s nimi spojené advokátní úschovy. Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a bude pečovat o advokátní úschovy, jejich administrativu a plynulý průběh procesů. Zastřeší i drobnou organizaci spojenou s chodem kanceláře.

Co nás budete dělat?
Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:

  • Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)
  • Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance
  • Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy
  • Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace
  • Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků
  • Vyhodnocování rizikovosti obchodů
  • Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům
  • Vydávání listin z advokátní úschovy
  • Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)
  • Administrativní podpora realitního týmu

Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:

  • Spolupráce s Office manažerkou
  • Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)
  • Samostatná organizace a sledování této agendy

Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)
  • Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme ????
  • Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat
  • Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny
  • Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností????, není o však nutností
  • Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod. jsou velmi vítané
  • Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi, ...
  • Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni je nutností
  • A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích

Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:

  • Jsme stabilní zavedená právní kancelář
  • Přátelský a podporující kolektiv
  • Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou
  • Máme moderní pracovní prostředí v centru města
  • Nástup dle dohody
  • Home office po zapracování
  • Pracovní doba je od 9:00 do 17:30. Stejně jako home office se řídí aktuální pracovní situací (vytížeností), tedy termíny, kdy si zorganizujete podpisy smluv s klienty.