SPECIALISTA SPRÁVY REALITNÍCH SMLUV A ADVOKÁTNÍCH ÚSCHOV
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme dlouhodobě působící, renomovaná stabilní právní kancelář s pevným zázemím a profesionálním týmem. Specializujeme se mimo jiné na oblast realitních převodů a s nimi spojené advokátní úschovy. Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a bude pečovat o advokátní úschovy, jejich administrativu a plynulý průběh procesů. Zastřeší i drobnou organizaci spojenou s chodem kanceláře.
Co nás budete dělat?
Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:
- Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)
- Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance
- Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy
- Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace
- Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků
- Vyhodnocování rizikovosti obchodů
- Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům
- Vydávání listin z advokátní úschovy
- Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)
- Administrativní podpora realitního týmu
Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:
- Spolupráce s Office manažerkou
- Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)
- Samostatná organizace a sledování této agendy
Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)
- Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme ????
- Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat
- Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny
- Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností????, není o však nutností
- Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod. jsou velmi vítané
- Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi, ...
- Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni je nutností
- A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích
Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:
- Jsme stabilní zavedená právní kancelář
- Přátelský a podporující kolektiv
- Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou
- Máme moderní pracovní prostředí v centru města
- Nástup dle dohody
- Home office po zapracování
- Pracovní doba je od 9:00 do 17:30. Stejně jako home office se řídí aktuální pracovní situací (vytížeností), tedy termíny, kdy si zorganizujete podpisy smluv s klienty.