Administrativní podpora/skladník - 41 100 Kč (JPO07615)

Nabízím práci
Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Úžice
Plat
41 000 Kč - 50 000 Kč
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
7. 9. 2025

O pozici

Alza.cz - lídr e-commerce hledá posilu do týmu skladu/výdejny v Úžicích!

Jsme Alza.cz, česká firma s vizionářským pohledem, lídr e-commerce a udavatel trendů. Chceš být součástí našeho týmu a podílet se na tom, aby zákazníci dostali své objednávky včas a v pořádku?

Hledáme administrativní podporu (mzda 41 100 Kč + benefity)

Máš chuť pracovat v dynamickém prostředí, kde se nikdy nenudíš? Baví tě kombinovat práci na počítači s pohybem? A nevadí ti směnný provoz?

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní podpory, pro náš sklad/výdejnu v Úžicích, který/á se nebojí nových výzev a rád/a se učí novým věcem. Na této pozici budeš pomáhat s administrativními procesy, dohledávat zboží a komunikovat s kolegy. Společně s týmem budeš zajišťovat, aby vše fungovalo hladce a zákazníci byli spokojení.

Jak Tě odměníme za tvoji práci?

  • Odměníme tě motivující mzdou 41 100 Kč + zákonné příplatky a širokou škálou benefitů:

  • Stravenky v hodnotě 137 Kč za odpracovanou směnu

  • Zaměstnanecké slevy na všechny naše produkty již od prvního dne

  • Zvýhodněné volání

  • Cafeterie - 500 Kč každý měsíc po zkušební době

  • Příspěvky na sport či kulturní akce

  • Multisport karta za 410 Kč

  • Právní či psychologická poradna

  • Dárky k výročí, jubileu, narození dítěte

  • Odměna 5000 Kč za doporučení nového kolegy

Na pozici administrativní podpory budeš zajišťovat:

Práce od počítače - 20% pracovní doby

  • Zpracování dokladů (storno doklady, faktury, vratky) a zasílání balíků

  • Zpracování reklamací

  • Řešení drobných nesrovnalostí v objednávkách

  • Spolupráce s IT oddělením

Práce na skladě - 80% pracovní doby

  • Výdej zboží (velká bílá a černá)

  • Manipulace se zbožím na skladě - pomoc s dohledáváním balíků a zásilek

  • Komunikace s vedením a ostatními kolegy

  • Náprava drobných chyb v objednávkách

  • Kontrola dokladů

Co k tomu budeš potřebovat?

  • Základní znalost práce na PC (MS Office + zkušenost v nějakém interním systému)

  • Komunikativnost a chuť pracovat v týmu

  • Ochotu občas se projít po skladu a pomoci s dohledáváním zboží

  • Pečlivost a zodpovědný přístup k práci

  • Chuť učit se novým věcem

  • Ochotu pracovat ve směnném provozu

Pošli nám svůj životopis a my se Ti do dvou dnů ozveme!

Těšíme se na setkání!