MANAGEMENT & OFFICE ASISTENT/KA S AJ
O pozici
Praha
Typ úvazku: fulltime | Nástup: ihned
Staňte se klíčovým článkem našeho týmu! Do naší centrály v Praze hledáme energickou a spolehlivou posilu, která se postará o každodenní podporu managementu a hladký chod kanceláře. Pokud máte organizační talent, baví vás komunikace a chcete být pravou rukou vedení - právě na vás čekáme!
Jaká bude vaše role?
Organizační a administrativní podpora managementu - plánování schůzek, správa kalendářů, rezervace zasedacích místností, zajištění služebních cest (letenky, hotely) i doplňkových služeb jako kurýr, taxi nebo notář.
Podpora meetingů - příprava materiálů, organizace výjezdních setkání, zápisy z jednání a následný follow-up.
Office management - starost o příjemné a funkční pracovní prostředí: kuchyňka, zasedačky, káva, ovoce, kancelářské potřeby, květiny... prostě vše, co dělá náš den v práci příjemnějším.
Koho hledáme?
Máte SŠ vzdělání a zkušenost z podobné pozice
Umíte to s MS Office 365
Domluvíte se anglicky na pokročilé úrovni
Jste samostatní, pečliví a nebojíte se převzít odpovědnost
Baví vás komunikace, plánování a neustálý pohyb
A proč právě k nám?
Stanete se součástí týmu, který svou práci dělá s chutí
Budete pracovat pro úspěšnou mezinárodní společnost
Podporujeme vlastní iniciativu a nápady
Čeká vás různorodá práce - žádná rutina
Nabízíme atraktivní balíček benefitů