ASISTENT/KA ŘEDITELKY
O pozici
VYHLAŠUJEME VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na obsazení pracovního místa ASISTENT/KA ŘEDITELKY
Hledáme novou kolegyni nebo kolegu jako parťáka pro naši paní ředitelku. Hlavní náplní jsou asistentské, administrativní a organizační práce pro ředitelku knihovny a zajišťování základních knihovnických prací v Knihovně pro dospělé.
Termín nástupu: listopad 2025
Smlouva: na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
Uzávěrka doručení přihlášek: 17. září 2025, na přihlášky doručené po tomto datu nebude brán zřetel.
POZOR:
Přečtěte si, prosím, oficiální zadání výběrového řízení, které naleznete na našich stránkách pod odkazem.
Následně nám zašlete všechny požadované dokumenty (strukturovaný životopis včetně fotografie a motivační dopis) + případné dotazy na e-mailovou adresu: asistentka@knihovnatrinec.cz do 17. září 2025. Jako předmět e-mailu uveďte heslo: “Výběrové řízení - asistent”.
Další informace:
Kontaktní osoba: Markéta Klapsiová, tel. 558 999 101, e-mail: asistentka@knihovnatrinec.cz.