Administrativní pracovník - Slovenský hovořící
O pozici
Pracovní nabídka
Nebaví Vás stereotypní práce ve zkostnatělých korporátech a společnostech, které nenabízejí samostatný pracovní prostor a rozvoj? Staňte se součástí progresivního týmu, kde je každý důležitou jednotkou s vlivem na růst a rozvoj firmy.
Jsme mladá a dynamická společnost specializující se na maloobchodní a velkoobchodní online prodej hutního materiálu. Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici pracovníka klientského servisu pro slovenský e-shop www.atreon.sk. Z tohoto důvodu požadujeme slovenštinu na vysoké úrovni.
Práce probíhá ve slovenském jazyce, avšak naše provozovna se nachází v Čelákovicích u Prahy. Po zaučení nabízíme možnost práce z domova (home office).
Hledáme samostatného kandidáta s citem pro proklientský přístup, schopného pečovat o klienty i dodavatele, ideálně s technickým zaměřením a zájmem o obchod.
Nabízíme pracovní poměr na HPP se zázemím v Čelákovicích u Prahy, zajímavé platové ohodnocení a motivační prémie.
Pracovní náplň:
- komunikace se zákazníky, dodavateli a obchodními zástupci
- zpracovávání a koordinace objednávek
- vyřizování obchodních případů
- a další administrativní práce
Požadavky:
- zkušenosti na zákaznické podpoře či jakékoliv jiné administrativní pozici případně zkušenost jako obchodník
- znalost hutních materiálů výhodou ale ne podmínkou
- výrazné schopnosti pro komunikaci a proklientský přístup
- výborná znalost slovenského jazyka
- zodpovědný a samostatný přístup k práci
Nabízíme:
- HPP s možným nástupem ihned
- pracoviště v kanceláři v Čelákovicích u Prahy + homeoffice
- motivační finanční ohodnocení složené z fixní částky 35 000 kč + odměny 5 000 až 10 000 kč
- zajímavou, podnětnou a inspirující pozici v dynamické firmě
- různorodou náplň práce s důrazem na samostatnost
- možnost profesního růstu v obchodování s technickým produktem
Nástup
- dle domluvy
V případě, že Vás pozice zaujala a máte výše uvedené zkušenosti, těšíme se na Váš profesní životopis a osobní pohovor.