Property Manager asistent
O pozici
Pracovní nabídka
- Sledování a kontrola faktur nájemců a plateb nájemného
- Zajištění podpory PM týmu při sestavování a sledování cashflow
- Pomoc s přípravou fakturačních plánů a plánů indexace
- Pomoc při sestavování provozních rozpočtů s odhadem nákladů na služby a měsíční sledování nákladů
- Podpora při výběrových řízeních; kontrola a příprava smluv s dodavateli
- Pravidelná aktualizace a správa přehledů nájemních smluv
- Organizace a správa složek nájemních smluv/dodavatelů a korespondence
- Komunikace s nájemci – sledování nájemních smluv, komunikace, dohled nad platbami
- Organizace externí správcovské firmy, dalších zaměstnanců na místě a ostatního potřebného externího personálu pro řádnou správu nemovitosti
- Archivace veškerých dokumentů správy nemovitostí
- Každodenní činnosti související s koordinací provozu nemovitosti
Požadavky:
Minimálně středoškolské vzdělání
Komunikativní znalost angličtiny
Pokročilá znalost MS Office (zejména Word a Excel)
Aktivní osobnost se schopností multitaskingu a samostatné práce
Důslednost a analytické myšlení
Proaktivní přístup se zaměřením na výsledky
Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
Praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme:
Možnost profesního růstu
Vhodné i pro absolventy vysoké školy
Různorodá práce s možností rozšíření odpovědností
Měsíční mzda dle zkušeností
Stravenky
Multisport karta
Služební auto pro pracovní účely
Mobilní telefon, notebook
Bonusy
Teambuildingy a firemní akce
5 týdnů dovolené a 3 dny na zotavenou (sick days)