Senior Controller

Nabízím práci
Jméno/Firma
ACE Consulting, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
8. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naším klientem je úspěšná nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí, která se zabývá obchodně-výrobní činností v oblasti prémiových elektrospotřebičů do domácností. Dbá na dobré vztahy, stabilitu zázemí a výrobu produktů, na které může být člověk hrdý. Poskytuje zároveň výjimečnou kombinaci rodinné atmosféry s mezinárodním prostředím. Právě teď nabízí zajímavou a komplexní pracovní příležitost na pozici:

SENIOR CONTROLLER

Na této pozici budete zodpovědní za tvorbu finančních plánů, rozpočtů a forecastů. Budete podporou pro rozhodování managementu společnosti prostřednictvím pravidelného i ad hoc reportingu, business prezentací a analýzy dat.

Co je součástí této pozice?

  • Spolupráci na měsíčních závěrkách: příprava a analýza měsíčních závěrek, zajišťování přesnosti a správnosti finančních dat, účetních závěrek.
  • Reporting a analýzy finančních výsledků: Sledování vývoje prodejů a finančních výsledků, reporting výsledků vedení společnosti i mezinárodní centrále, včetně zpracování KPI’s, cash flow a podkladů pro konsolidaci.
  • Plánování a forecasting: Tvorba finančních plánů, rozpočtů a vytváření prognóz budoucího vývoje společnosti, včetně přípravy víceletých budgetů.
  • Sledování a vyhodnocování nákladů: Analýza odchylek a návrhy na zlepšení hospodárnosti.
  • Spolupráce s dalšími odděleními: IT, HR, marketing aj., komunikace i s externími partnery (auditoři, zahraniční centrála)
  • Ad-hoc analýzy a projekty: Provádění ad-hoc analýz a projektů podle potřeby vedení společnosti a jiných oddělení.

Co byste měli mít?

  • Zkušenosti v oboru financí, ideálně z nadnárodní společnosti.
  • Silné znalosti MS Office, zejména Excelu (výhodou je znalost systému Tagetik).
  • Schopnost pracovat s daty: zkušenosti s rozsáhlými datovými soubory, komplexním reportingem. Znalost finančních výkazů, účetnictví a daňových předpisů.
  • Angličtinu na pokročilé úrovni (min. B2) pro každodenní komunikaci s nadřízeným.
  • Analytické schopnosti a efektivní time management: smysl pro detail, systematičnost, schopnost pracovat pod tlakem.
  • Přátelské vystupování a týmovost: Schopnost efektivního pracování v týmu a sdílení informací s jinými odděleními napříč společností.
  • SŠ/VŠ v oblasti podnikových financí/ekonomiky.

Co Vám pozice nabízí?

  • Zázemí stabilní mezinárodní firmy s dlouhou tradicí.
  • Zajímavou a odpovědnou práci v oblasti financí s možností uplatnit vlastní odbornost a samostatnost.
  • Možnost podílet se na klíčových finančních procesech a reportingu na mezinárodní úrovni.
  • Spolupráci s profesionálním týmem a podporu pro další rozvoj.
  • Bohatý balíček benefitů včetně 7,5hodinové pracovní doby či 31 dní dovolené.

Pokud byste rádi přijali novou příležitost ve stabilní obchodně-výrobní společnosti s mezinárodním renomé, práce pro našeho dlouholetého klienta Vám právě k ní otvírá cestu! Rádi Vám poskytneme více informací.