Ředitel oddělení řízení rizik
O pozici
Pracovní nabídka
Jste zkušený risk manažer a dobře rozumíte různým druhům rizik typickým pro finanční instituce, zejména úvěrovému riziku a bankovní regulaci?
Chcete se aktivně podílet na navrhování a realizaci strategií a procesů řízení rizik?
Jste „open minded“ osobnost, nebojíte se zodpovědnosti a umíte nejen hledat ale hlavně nalézat řešení?
Hledáme možná právě vás, zkušeného seniorního specialistu či manažera pro oblast řízení rizik na pozici Ředitele oddělení řízení rizik.
Jsme menší finanční instituce pod dohledem České národní banky, je pro nás závazná Vyhláška č. 163/2014 a musíme se řídit Nařízením č. 575/2013.
Čemu se u nás budete věnovat?
- Koordinovat činnost Oddělení řízení rizik (underwriting, reporting, monitoring, oceňování) v oblasti vedení, motivace, hodnocení, odborného rozvoje apod.
- Identifikovat, analyzovat a monitorovat rizika instituce
- Vypracovávat či aktualizovat strategie a metodiky za účelem minimalizace rizik
- Sledovat regulatorní požadavky (ČNB, EBA aj.) a analyzovat dopady nových regulatorních požadavků na celkový chod společnosti
- Zodpovídat za kvalitu a efektivitu nástrojů řízení rizik
- Podílet se na zlepšování metodik a jejich zpřehlednění, zlepšovat kvalitu dat a vymýšlet nové nástroje a postupy zefektivňující procesy řízení rizik
Co je pro nás důležité?
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
- Odpovídající praxe v bankovním sektoru se zaměřením na řízení úvěrových rizik, primárně v oblasti financování nemovitostí
- Výborný přehled o fungování finančního sektoru a jeho regulace
- Schopnost dynamicky rozvíjet systém řízení rizika a posouvat věci kupředu
- Hluboká orientace v oblasti financování SME a FOP (financování FON výhodou) a v oblasti majetkového zajištění úvěrových případů (rizika, principy oceňování, způsoby zajištění apod.)
- Výborné analytické schopnosti
- Komunikační a vyjednávací dovednosti na vysoké úrovni
- Otevřená osobnost nastavená na nalézání řešení – neřešíte problémy, ale témata
- Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a dobrý time management
Co získáte?
Pestrou pracovní náplň, získání nových i využití současných zkušeností v široké oblasti řízení rizik
- Možnost seberealizace v menším kolektivu
- Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
- Vybavíme Vás mobilním telefonem s neomezeným voláním a notebookem (ASPI)
- Příspěvek na stravování v zajímavé výši
- Možnost občasné práce z domova
- Pružná doba přítomnosti v kanceláři
- Multisport karta
- Teambuildingové akce
- Vzdělávací a školící systém
- Kvartální a roční bonusy