Operations and Sales Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
compex
Pracoviště
Palackého třída 924/105, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
8. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Staňte se klíčovým hráčem našeho týmu!

Hledáte pozici, kde můžete spojit analytické myšlení s řízením každodenních provozních a obchodních procesů? Připojte se k nám jako Manažer provozu a prodeje a pomozte udržovat a rozvíjet efektivní provozní činnost i prodejní aktivity na mezinárodním trhu.

O NAŠÍ SPOLEČNOSTI

Naší prioritou je bezpečnost pacientů, kvalita produktů a vysoká úroveň vývoje. Rosteme a expandujeme na nové mezinárodní trhy, proto hledáme posilu do našeho týmu, která nám pomůže udržovat vysoké standardy v komunikaci se zahraničními partnery.

HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE

Provoz a prodej

  • Řízení objednávkových procesů - příjem, zpracování a koordinace objednávek
  • Technická zákaznická podpora - poskytování odborných konzultací ohledně přístrojů a naší technologie
  • Komplexní správa plateb - vystavování faktur, monitoring plateb a řešení nesrovnalostí

CRM & Analytika

  • Správa zákaznických dat - aktualizace a optimalizace CRM systémů
  • Reporting - pravidelné vyhodnocování KPI a příprava reportů pro management

CO HLEDÁME

Osobnostní profil

  • Komunikativní osobnost s přirozenou empatií a pozorností k detailům
  • Profesionální přístup s orientací na výsledky a kvalitu
  • Flexibilitu a adaptabilitu při práci v mezinárodním prostředí
  • Proaktivní myšlení se schopností samostatného rozhodování

Vzdělání & Zkušenosti

  • Vysokoškolské vzdělání (minimálně bakalářský titul) preferováno v oboru ekonomie, podnikání nebo příbuzných disciplínách; konkrétní studijní obor však není rozhodující
  • Pracovní zkušenost alespoň 2 roky na obdobné pozici

Jazykové & Technické dovednosti

  • Pokročilá angličtina (úroveň B2+) - aktivní komunikace se zahraničními klienty
  • Znalost MS Office balíku (zejména Excel)
  • Analytické schopnosti - práce s daty a vyhodnocování metrik výhodou

CO VÁM NABÍZÍME

Kariéra & Rozvoj

  • Odpovědnou pozici v rostoucí mezinárodní firmě
  • Možnost účasti na mezinárodních projektech v oblasti inovace a vývoje zdravotnických prostředků
  • Možnost seberealizace v dynamickém prostředí zdravotnictví
  • Samostatnou a pestrou pracovní náplň s mezinárodním přesahem

Finanční podmínky

  • Zajímavé finanční hodnocení odpovídající kvalifikaci a zkušenostem

Work-Life Balance & Benefity

  • 25 dní dovolené pro odpočinek a regeneraci
  • 3 sick days pro nemocnost bez nutnosti potvrzení od lékaře
  • Flexibilní pracovní doba - práce ušitá na míru vašemu životnímu stylu
  • Možnost nadpracovat si hodiny - flexibilní přístup k pracovní době

Těšíme se na váš životopis a na možnou spolupráci při budování našich mezinárodních obchodních vztahů!