Specialista/ka administrativy Real Estate / Administrativní podpora

Nabízím práci
Jméno/Firma
PORTIVA a.s.
Pracoviště
Moravské náměstí 1007/14, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme šikovnou/šikovného a spolehlivou/spolehlivého kolegyni / kolegu, která/ý se stane pravou rukou naší Property Managerky a zároveň pomůže s administrativním a provozním chodem brněnské kanceláře.

CO U NÁŠ BUDEŠ DĚLAT?

1. Podpora Property Managera (půl úvazku):

· správa databází nájemníků a pronajímaných jednotek (evidence smluv, dodatků, expirací),

· vedení a aktualizace dokumentace k nemovitostem,

· evidence faktur a smluv, příprava podkladů pro účetní oddělení,

· správa pohledávek, depozitů, bankovních záruk a pojištění,

· organizace archivace (online i fyzické),

· shromažďování podkladů pro reporting, pomoc s přípravou reportů pro managment společnosti,

· podpora při provozu objektů a pořádání eventů.

2. Zajištění chodu kanceláře (půl úvazku):

· zajištění každodenní administrativy a kancelářských potřeb,

· správa pošty a kurýrních služeb, občasné pochůzky (notář, advokát),

· komunikace s dodavateli služeb,

· péče o návštěvy, evidence kalendáře, rezervace zasedací místnosti,

· archivace smluvní dokumentace a evidence v elektronickém systému,

· nákupy drobných provozních potřeb,

· asistenční podpora managementu.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

· zodpovědný a samostatný přístup se schopností efektivně si zorganizovat práci,

· minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a komunikativní znalost angličtiny (alespoň na střední úrovni),

· pečlivost, smysl pro detail a chuť udržovat pořádek v administrativě i procesech,

· znalost MS Office, zejména MS Excel

· základní zkušenosti s administrativou vítány (praxe v real estate výhodou, ale ne podmínkou),

· ochotu pravidelně dojíždět do naší pražské kanceláře, kde působí naše Property manažerka (cca 3x měsíčně).

CO NABÍZÍME?

· práci ve stabilní společnosti respektující životní prostředí,

· práci na plný nebo zkrácený úvazek s flexibilní pracovní dobou,

· různorodou pracovní náplň, při které se nebudeš nudit,

· možnost kariérního růstu v rámci dynamicky se rozvíjející skupiny,

· participaci na projektech,

· přátelský kolektiv v moderních kancelářích v centru Brna,

· odpovídající finanční ohodnocení včetně pravidelných bonusů.

NÁSTUP:

· nástup možný ihned.

JAKÉ NABÍZÍME BENEFITY?

· motivační a věrnostní bonus po roce spolupráce,

· firemní notebook a mobilní tarif,

· 25 dní dovolené,

· stravenky / příspěvek na stravování,

· MultiSport kartu,

· příspěvek na školení a další vzdělávání,

· 2 volné vstupenky do divadla ročně,

· občerstvení na pracovišti,

· firemní akce a společné teambuildingy.

·


V případě zájmu prosím posílejte CV.