Administrativní asistent/ka obchodu
O pozici
Pracovní nabídka
Asistent/ka obchodu je v PKV důležitým spojovacím a kontrolním článkem, který zajišťuje hladký průběh zakázek. Umíte přemýšlet v souvislostech, jste analytický/á a baví vás práce s daty? Staňte se součástí týmu, přes který projdou všechny naše zakázky! ????????
Co: Příprava a kompletace cenových nabídek pro naše klienty.
Jak: Díky analytickému myšlení, smyslu pro detail a schopnosti doptat se a zjistit všechny potřebné informace.
Proč: Protože jste důležitým spojovacím a kontrolním článkem, který zajišťuje hladký průběh zakázek.
Jak bude vypadat vaše práce v PKV?
- Jedná se sice o administrativní práci v kanceláři, nemusíte se ale bát nudného stereotypu. Máme totiž široké portfolio produktů, pro které budete připravovat a kompletovat cenové nabídky (FVE, energetické audity apod.).
- Čeká vás přímá komunikace s obchodními i projektovými manažery, pro které budete spojovacím a kontrolním článkem, který zajistí hladký průběh zakázky. Jakmile obchodní manažer uzavře zakázku, je na vás, aby se s perfektními a kompletními informacemi dostala k projektovým manažerům a vše mohlo běžet jako po másle.
- Budete se spolupodílet na přípravě podkladů pro veřejné zakázky.
- Zapojíme vás do tvorby či vylepšení procesů, které ovlivňují vaši práci.
- Výjimečně vás čeká emailová/telefonická komunikace s našimi klienty, pokud budou mít k vámi zpracované cenové nabídce nějaké dotazy.
Jak si vás představujeme?
- Nechybí vám analytické ani logické myšlení.
- Máte selský rozum se smyslem pro detail a umíte si poradit ve všech situacích.
- Umíte vyhodnotit, co dělat teď a co počká, nezaleknete se více úkolů najednou a jste odolný/á vůči stresu.
- Jste pečlivý/á a ke své práci přistupujete zodpovědně.
- Jste komunikativní a umíte se doptat, když vám chybí nějaké informace.
- Máte dobrou uživatelskou znalost Microsoft365.
- Umíte pracovat samostatně.
- Předchozí zkušenost s prací v systému Raynet nebo třeba QI je VÝHODOU.
Co získáte, když se k nám přidáte?
- Smysluplnou práci s dopadem – budete ovlivňovat budoucí směřování klientů a pomáhat jim šetřit miliony korun ročně na energiích.
- Prostor pro vzdělávání a rozvoj – dáváme důraz na vzdělávání a rozvoj, pořádáme odborná školení, tréninky vyjednávání či rétoriky a stejně tak připravujeme pro každého individuální rozvojové plány.
- Možnost kariérně vyrůst společně s námi – firma dynamicky roste, získává nové zajímavé klienty a velké zakázky. A vy budete u nich.
- Přátelskou firemní kulturu, která Vám bude dobíjet baterky – pravidelně pořádáme týmové i celofiremní teambuildingy, legendární vánoční večírky a popracovní akce jako je třeba Chmel Day nebo Lanparty,
- Moderní pracovní prostředí – pracujte v nových kancelářích na Dornychu s krásným výhledem na Brno.
- Flexibilní pracovní dobu – nastavte si práci tak, aby vám vyhovovala – s flexibilitou a pevným core-timem.
- Dále pro vás máme celou řadu firemních benefitů – např. firemní techniku (MacBook, iPhone), stravenkový paušál, Multisportku, sick days i navýšení dovolené po roce. Navíc nabízíme cestovní pojištění po Evropě, odměnu až 25 000 Kč za doporučení nového kolegy a slevy u partnerů jako iStyle nebo Alza a další.
Chcete se k nám přidat? Pošlete nám své CV, brzy se vám ozveme!
A mezitím klidně mrkněte na stránky www.pkv.cz, kde objevíte mimo jiné sérii podcastů o našem fungování. Najdete nás také na LinkedInu a Instagramu – všude pod jménem PKV BUILD.
Těšíme se na vás!
Tým PKV ????