Osobní asistent/ka / Executive Asistent pro Eriku Eliášovou

Nabízím práci
Jméno/Firma
Erikafashion.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

O mně

Jsem Erika Nábělek Eliášová - podnikatelka, která vybudovala úspěšný e-shop Erikafashion.cz, aktivně působím na sociálních sítích, organizuji pracovní i osobní projekty a vedu dynamický život, kde je potřeba mít spolehlivou podporu. Hledám zkušenou a proaktivní osobní asistentku, která se stane mojí pravou rukou a pomůže mi mít ve všem pořádek, systém a klid. Vedle toho bude spolupracovat i s mým manželem Dominikem Nábělkem na správě našeho nemovitostního portfolia a praktické agendě.

Tvoje hlavní úkoly

Podpora Eriky

  • Organizace kalendáře, pracovních i osobních schůzek a cest

  • Hlídání termínů, rezervací a důležitých událostí (narozeniny, eventy, konference)

  • Organizace oslav, eventů a volnočasových aktivit

  • Komunikace s dodavateli, partnery, PR a marketingovými spolupracemi

  • Domlouvání rozhovorů, podcastů, přednášek a mediálních výstupů

  • Research dodavatelů a služeb, srovnání nabídek a vedení výběrových řízení

  • Zajištění domácích potřeb (nákupy, květiny, zahrada)

  • Spolupráce na projektech v oblasti e-commerce a osobní značky

  • Správa agendy a administrativy

  • Vedení úkolového systému (Trello, Asana, Notion apod.) - nastavíš a budeš hlídat workflow

  • Administrativa: e-maily, smlouvy, tabulky, příprava podkladů

  • Evidence plateb, smluv, jednoduchá práce s účetními podklady

  • Správa nemovitostí

  • Komunikace s nájemníky, kontrola plateb

  • Evidence účtů, hlídání smluv a dodatků

  • Organizace a koordinace údržby

  • Příprava a správa inzerátů na pronájmy

Koho hledáme

  • Máš zkušenost jako osobní/executive asistentka nebo office manager

  • Jsi systematická, samostatná, proaktivní a věci dotahuješ do konce

  • Umíš Excel/Google Sheets a další běžné online nástroje

  • Máš praxi s úkolovými systémy (Trello, Asana, Notion, Todoist apod.)

  • Řidičský průkaz a ochota jezdit po Praze a okolí

  • Diskrétnost, loajalita a profesionální vystupování jsou samozřejmostí

  • Plynulá angličtina

  • Full-time práce, částečně remote, ale s možností být osobně k dispozici

Výhodou (alespoň jedna z nich):

  • zkušenost z event managementu

  • praxe v oblasti nemovitostí

  • zkušenost s budováním osobní

  • značky znalost concierge služeb

  • základní orientace v účetnictví

Co nabízíme

  • Spolupráci na IČO nebo pracovní smlouvu

  • Finanční odměna dle zkušeností

  • Flexibilní kombinaci práce online a osobně

  • Dlouhodobou spolupráci v dynamickém prostředí e-commerce, osobní značky a správy nemovitostí

  • Rozmanitou a smysluplnou práci, která nikdy nebude stereotypní

Jak se přihlásit

Pošli svůj životopis a krátký motivační dopis, kde popíšeš jaké máš zkušenosti s podobnou rolí, jaký systém práce a workflow se ti osvědčil a co tě na této pozici nejvíc láká.

Email: dominik@donlemme.com