Osobní asistent/ka / Executive Asistent pro Eriku Eliášovou
O pozici
O mně
Jsem Erika Nábělek Eliášová - podnikatelka, která vybudovala úspěšný e-shop Erikafashion.cz, aktivně působím na sociálních sítích, organizuji pracovní i osobní projekty a vedu dynamický život, kde je potřeba mít spolehlivou podporu. Hledám zkušenou a proaktivní osobní asistentku, která se stane mojí pravou rukou a pomůže mi mít ve všem pořádek, systém a klid. Vedle toho bude spolupracovat i s mým manželem Dominikem Nábělkem na správě našeho nemovitostního portfolia a praktické agendě.
Tvoje hlavní úkoly
Podpora Eriky
Organizace kalendáře, pracovních i osobních schůzek a cest
Hlídání termínů, rezervací a důležitých událostí (narozeniny, eventy, konference)
Organizace oslav, eventů a volnočasových aktivit
Komunikace s dodavateli, partnery, PR a marketingovými spolupracemi
Domlouvání rozhovorů, podcastů, přednášek a mediálních výstupů
Research dodavatelů a služeb, srovnání nabídek a vedení výběrových řízení
Zajištění domácích potřeb (nákupy, květiny, zahrada)
Spolupráce na projektech v oblasti e-commerce a osobní značky
Správa agendy a administrativy
Vedení úkolového systému (Trello, Asana, Notion apod.) - nastavíš a budeš hlídat workflow
Administrativa: e-maily, smlouvy, tabulky, příprava podkladů
Evidence plateb, smluv, jednoduchá práce s účetními podklady
Správa nemovitostí
Komunikace s nájemníky, kontrola plateb
Evidence účtů, hlídání smluv a dodatků
Organizace a koordinace údržby
Příprava a správa inzerátů na pronájmy
Koho hledáme
Máš zkušenost jako osobní/executive asistentka nebo office manager
Jsi systematická, samostatná, proaktivní a věci dotahuješ do konce
Umíš Excel/Google Sheets a další běžné online nástroje
Máš praxi s úkolovými systémy (Trello, Asana, Notion, Todoist apod.)
Řidičský průkaz a ochota jezdit po Praze a okolí
Diskrétnost, loajalita a profesionální vystupování jsou samozřejmostí
Plynulá angličtina
Full-time práce, částečně remote, ale s možností být osobně k dispozici
Výhodou (alespoň jedna z nich):
zkušenost z event managementu
praxe v oblasti nemovitostí
zkušenost s budováním osobní
značky znalost concierge služeb
základní orientace v účetnictví
Co nabízíme
Spolupráci na IČO nebo pracovní smlouvu
Finanční odměna dle zkušeností
Flexibilní kombinaci práce online a osobně
Dlouhodobou spolupráci v dynamickém prostředí e-commerce, osobní značky a správy nemovitostí
Rozmanitou a smysluplnou práci, která nikdy nebude stereotypní
Jak se přihlásit
Pošli svůj životopis a krátký motivační dopis, kde popíšeš jaké máš zkušenosti s podobnou rolí, jaký systém práce a workflow se ti osvědčil a co tě na této pozici nejvíc láká.