Service Level Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Správa železnic, státní organizace
Pracoviště
V celnici 1028/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy – procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.

Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.

Do našeho týmu hledáme Process Specialist, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.


Pracovní náplň:

* Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace

* Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM

* Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb

* Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb

* Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb

* Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění

* Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření

* Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management

* Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb

* Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb



Předpoklady pro tuto roli:

Vhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí

* Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb

* Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)

* Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC

* Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI

* Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb

* Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)

* Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb

* Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti

* Znalost projektového řízení výhodou

 

Praktické zkušenosti:

* Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)

* Praktické vykonávání některé z následujících rolí:

* Service Level Manager, nebo

* IT Service Manager / Process Manager, nebo

* Incident / Problem / Change Manager, nebo

* Service Catalogue Manager, nebo

* Configuration Manager, nebo

* jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA

* Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb

* Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC

* Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem

* Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA


Osobnostní profil:

* Samostatnost a zodpovědnost

* Silné komunikační a vyjednávací schopnosti

* Odolnost vůči stresu

* Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce

* Týmová spolupráce a respekt k ostatním

 
Nabízíme:

* 6 týdnů dovolenou

* Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)

* Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem

* Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky

* Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity

* Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)

* Volnočasovou kartu MultiSport

* Tankovací kartu OMV

* Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.