ICT helpdesk a podpora
O pozici
NTK je realizátorem projektu CARDS (Czech Academic and Research Discovery Services), který patří do kategorie tzv. individuálních projektů systémových Operačního programu Jan Ámos Komenský spolufinancovaného Evropskou unií. Cílem systémových projektů je podpořit prioritní rozvoj národní informační infrastruktury pro oblast výzkumu a vývoje, u projektu CARDS konkrétně v oblasti informačních služeb ve směru optimalizace využívání a sdílení informačních zdrojů všech typů, zejména nákladných elektronických zdrojů pořizovaných v rámci projektu CzechELib.
Jsi blázen do IT? Chceš mít přístup ke strojům a technologiím, se kterými se člověk jen tak nesetká? Hledáš flexibilitu v práci? Přidej se k nám do ICT týmu v projektu CARDS
Co u nás budete dělat?
Komunikace s koncovými uživateli z řad zaměstnanců i návštěvníků NTK.
Základní diagnostika problémů veškerých zařízení (včetně periferií).
Objednávání servisních zásahů.
Základní i rozšířená aplikační správa.
Technický support AV techniky, zejm. při konferencích.
Instalace nových stanic a periferií.
Technická pomoc při akvizici nové techniky.
Vzdálená pomoc uživatelům z řad zaměstnanců NTK.
Psaní dokumentace a návodů k použitým postupům.
Předávání techniky mezi uživateli a majetkáři.
Drobné fyzické opravy a zásahy u povolených zařízení mimo záruku.
Řízení vlastních tiketů.
Dokumentace a evidence v tiketovacím systému Redmine.
Posun a eskalace ticketů, které nejsou řešitelné na L1.
Co musíte znát, mít a umět?
Schopnost efektivně komunikovat s uživateli, zjišťovat potřeby a řešit problémy.
Základy práce na Windows i Linuxu.
Zájem o různé technologie a ochotu učit se „za pochodu“.
Základní povědomí o bezpečném používání ICT vybavení (pojmy jako phishing, spam, ransomware etc).
Nadšení pro IT a technologie – Chuť učit se nové věci, hrát si s technologiemi a zkoumat, jak fungují.
Analytické myšlení – Schopnost rozebrat problém na menší části a hledat řešení systematicky.
Samostatnost a zodpovědnost – Schopnost převzít úkol, dotáhnout ho do konce a hlásit problémy nebo si včas říct o pomoc.
Týmovou spolupráci – Ochota spolupracovat, učit se od zkušenějších a sdílet své poznatky s ostatními.
Základní orientaci v IT – Práce s příkazovou řádkou, povědomí o základních IT pojmech, systémech a jejich vzájemné provázanosti.
Flexibilitu – Ochota přijmout nové výzvy a přizpůsobit se rychle měnícím se potřebám týmu.
Anglický jazyk – alespoň na úrovni čtení dokumentace.
Co Vám nabízíme
Práce na plný úvazek na dobu určitou – 1. rok s možností prodloužení.
Práce v příjemném prostředí Kampusu Dejvice.
Možnost práce v režimu Home Office.
Možnost dalšího vzdělávání (např. jazykové kurzy a další individuální vzdělávání).
Notebook, mobilní telefon.
Benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, karta Multisport, karta AMG - volný vstup do vybraných muzeí a galerií).
Platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. (12. platová třída – rozmezí 28 650 Kč – 41 520 Kč).