Product Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Promercatory
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro originální mezinárodní farmaceutickou společnost hledáme zkušeného Product Managera klíčových Rx a OTX produktů, které mají v dané terapeutické oblasti výjimečnou pozici na trhu.

Co Vás na pozici Product Managera čeká:

  • příprava a implementace marketingového plánu a strategie pro podporu klíčových produktů společnosti v oblasti OFTALMOLOGIE
  • launch nového produktu
  • sledování aktivit konkurence, analýzy trhu, návrhy nové strategie
  • hospodaření se svěřeným budgetem
  • organizace odborných seminářů a kongresů
  • rozvíjení vztahů s KOL´s
  • spolupráce s ostatními managery společnosti
  • příprava propagačních materiálů, PR aktivit a eventů
  • školení Medicínských reprezentantů a zpracování školících materiálů
  • komunikace s centrálou, podílení se na mezinárodních marketingových projektech

Co Vám zaměstnavatel může nabídnout?

  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti s vlastním vývojem a výrobou vysoce kvalitních léčiv
  • možnost připravovat launche nových produktů v oblasti OFTALMOLOGIE
  • spolupráce na mezinárodních marketingových projektech společnosti
  • využití Vaší znalosti anglického jazyka při pravidelné komunikaci s centrálou v zahraničí
  • možnost osobního i profesního růstu v závislosti na Vašich úspěších a ambicích
  • motivující finanční ohodnocení a bonusy s vazbou na dosažené cíle
  • zodpovědnou a samostatnou práci
  • sick days, home office
  • služební automobil, mobilní telefon a IT vybavení
  • další zajímavé benefity společnosti

Co na pozici Product Managera požadujeme:

  • předchozí praxi na pozici Product Managera ve farmacii
  • zkušenost s uváděním produktů na trh
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem, schopnost komunikace se zahraničními kolegy
  • umění motivovat a nadchnout spolupracovníky a klienty pro své myšlenky
  • kreativitu, odvahu zkoušet nové projekty
  • strategické myšlení, analytické schopnosti pro zhodnocení úspěšnosti kampaní
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • samostatnost, rozhodnost a schopnost týmové spolupráce