Obchodní asistentka / asistent - vhodné i pro absolventy - nástupní mzda 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
O pozici
TONERCENTRUM, s.r.o.
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Požadujeme:
ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření - vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
dobrá znalost práce na PC, MS Office
mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
Nabízíme:
práci na HPP, jednosměnný provoz
příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
prémie a dovolená navíc
volné víkendy a svátky
příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
možnost profesního i mzdového růstu
Nástupní mzda v rozmezí 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
Místo práce: Brno - Královo Pole, Křižíkova70b
Termín nástupu: ihned, popř. dle dohody
Kontaktní osoba:
Dagmar Menšíková
Mobil: 608 708 097