Asistent CEO a Back Office Management

Nabízím práci
Jméno/Firma
Collection Hospitality s.r.o.
Pracoviště
Na Doubkové 1281/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Práce je především o:

- Podpoře CEO a managementu v každodenních operacích

- Samostatnosti vyhledávat informace a pracovat s nimi ať už v v databázích dokumentů, tak netříděných elektronických složkách.

- Řešení ad hoc úkolů a menších projektů, které vyžadují rychlou reakci a efektivní organizační schopnosti.

- Koordinace menších projektů, včetně rozfázování úkolů, komunikace s klíčovými osobami a zajištění hladkého průběhu spolupráce.

- Reporting o pokroku a výsledcích přímo CEO.

- Samozřejmě administrativa spojená se správou dokumentů a další papírování

- Správa faktur, zadávání do systému, přefakturace v rámci spolupracujících společností a komunikace s účetními

- Backoffice zásobování

Budete potřebovat:

- Schopnost pracovat samostatně.

- Vynikající organizační a plánovací schopnosti, analytické myšlení

- Dobré komunikační dovednosti a schopnost efektivně spolupracovat s různými týmy.

- Vystihnout podstatu v krátkém textu - umět sumarizovat informace a předat je co nejefektivněji

Výhodou bude

- Máte-li zkušenosti v oblasti hospitality, například z hotelů a restaurací, budete mít výhodu

- Znalost projektového managementu a schopnost řídit více úkolů současně by se vám také mohly hodit

Co vám můžeme nabídnout

- Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí manažerské společnosti.

- Moc dobré finanční ohodnocení

- Flexibilní pracovní dobu a po zapracování i přiměřený HO dle domluvy

- Příspěvek na multisport kartu

- Příspěvek na dopravu

- Nespresso v kanceláři a alternativní mléko dle vaší chuti

- Pracovní notebook a telefon

- Možnost slevněného pobytu a služeb restaurací v naší správě