Asistent CEO a Back Office Management
O pozici
Pracovní nabídka
Práce je především o:
- Podpoře CEO a managementu v každodenních operacích
- Samostatnosti vyhledávat informace a pracovat s nimi ať už v v databázích dokumentů, tak netříděných elektronických složkách.
- Řešení ad hoc úkolů a menších projektů, které vyžadují rychlou reakci a efektivní organizační schopnosti.
- Koordinace menších projektů, včetně rozfázování úkolů, komunikace s klíčovými osobami a zajištění hladkého průběhu spolupráce.
- Reporting o pokroku a výsledcích přímo CEO.
- Samozřejmě administrativa spojená se správou dokumentů a další papírování
- Správa faktur, zadávání do systému, přefakturace v rámci spolupracujících společností a komunikace s účetními
- Backoffice zásobování
Budete potřebovat:
- Schopnost pracovat samostatně.
- Vynikající organizační a plánovací schopnosti, analytické myšlení
- Dobré komunikační dovednosti a schopnost efektivně spolupracovat s různými týmy.
- Vystihnout podstatu v krátkém textu - umět sumarizovat informace a předat je co nejefektivněji
Výhodou bude
- Máte-li zkušenosti v oblasti hospitality, například z hotelů a restaurací, budete mít výhodu
- Znalost projektového managementu a schopnost řídit více úkolů současně by se vám také mohly hodit
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamickém prostředí manažerské společnosti.
- Moc dobré finanční ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu a po zapracování i přiměřený HO dle domluvy
- Příspěvek na multisport kartu
- Příspěvek na dopravu
- Nespresso v kanceláři a alternativní mléko dle vaší chuti
- Pracovní notebook a telefon
- Možnost slevněného pobytu a služeb restaurací v naší správě