Koordinátor/ka objednávek
O pozici
Pracovní nabídka
Druh pracovního poměru: HPP
Úvazek: 40 hodin/ týdně
Pracovní doba: Po – Čt: 7:00 – 15:30, Pá: 7:00 – 15:00
Nástup: Ihned nebo dle domluvy
Jsme stabilní a dynamicky se rozvíjející společnost působící v oblasti digitálního a velkoformátového tisku, výroby i prodeje prezentačních a výstavních systémů a širokého spektra reklamních produktů. Na českém trhu působíme již od roku 2011 a během této doby jsme si vybudovali silnou pozici jednoho z klíčových výrobců v oboru.
Našim zákazníkům nabízíme komplexní služby – od prvotního návrhu a grafického zpracování, přes precizní výrobu, až po kompletní realizaci zakázek. Díky moderním technologiím, dlouholetým zkušenostem a důrazu na kvalitu dokážeme uspokojit potřeby menších firem i velkých korporací.
Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou, proto klademe velký důraz na individuální přístup, rychlost dodání a profesionální poradenství. Díky tomu jsme se stali spolehlivým partnerem pro stovky firem, institucí i jednotlivců po celé České republice.
Co bude náplní Vaší práce?
- příjem a zpracování příchozích objednávek
- komunikace se zákazníky, dodavateli a dopravci
- vytváření cenových nabídek
- řešení změn v objednávkách
- příprava podkladů pro výrobu
- základní práce s grafickými programy
Co Vám nabízíme?
- 25 dnů dovolené
- stravenkový paušál
- skvělý tým kolegů
- vánoční prémie
- firemní akce
Co požadujeme?
- minimálně středoškolské vzdělání
- vysokou míru zodpovědnosti, pečlivost a spolehlivost
- proklientský přístup
- dobré komunikativní a vyjadřovací schopnosti
- znalost práce na PC
- výborný písemný projev
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1 (slovem a písmen) výhodou
- znalost programů Adobe Photoshop a Illustrator výhodou
V případě zájmu pošlete Váš životopis společně s motivačním dopisem.