FLD:Projektový administrátor – junior

Nabízím práci
Jméno/Firma
Česká zemědělská univerzita v Praze
Pracoviště
Kamýcká 129, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
9. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Děkan Fakulty lesnické a dřevařské České zemědělské univerzity v Praze vypisuje výběrové řízení na obsazení místa:

Projektový administrátor – junior ( m/ž)

Pro Fakultu lesnickou a dřevařskou hledáme juniorního projektového administrátora, který bude mít na starosti administrativu Forest lnvasion Synthesis centra v Praze (FISC) a administrativní podporu dalších projektů fakulty. Úkolem administrátora bude zejména:

  • Poskytovat administrativní podporu členům týmu.
  • Zajistit agendu mobilit (příjezdů/výjezdů) expertů, včetně komunikace s nimi před cestou / po cestě, vyúčtování cestovních nákladů, nákupů, rezervací, přístupů do prostor a k IT infrastruktuře.
  • Podílet se na interní a externí komunikaci.
  • Zajišťovat organizační podporu při projektových akcích, jako jsou workshopy, školení, konference nebo výzkumná setkání.
  • Spravovat administraci objednávek a drobných nákupů podle interních pravidel fakulty; evidenci faktur a zajistit podpora při základní kontrole čerpání rozpočtu.
  • Podílet se na přípravě podkladů pro monitorovací a finanční zprávy (sběr podkladů od řešitelů, kontrola formálních náležitostí, nahrávání do portálů poskytovatelů).
  • Administrovat projektovou dokumentaci: šablony, zápisy z jednání, checklisty, archivace a struktura složek.
  • Podílet se na celkovém zlepšování procesů prostřednictvím digitalizace a automatizace

Požadavky:

Kvalifikační předpokládaly

  • Minimálně středoškolské vzdělání s relevantní praxí
  • Předchozí praxe v administrativní nebo projektové podpoře, ideálně v akademickém či výzkumném prostředí výhodou
  • Prokazatelná zkušenost s koordinací cest, mobility a logistiky (např. rezervace cest, vyúčtování nákladů, zajištění přístupu do prostor) výhodou
  • Výborné komunikační dovednosti v češtině a angličtině (min . úroveň B2) v písemném i mluveném projevu

 

Klíčové dovednosti a kompetence

  • Schopnost organizovat kalendáře, spravovat rezervace a zajišťovat schůzky pro interní i externí akce (např. workshopy, konference, školení)
  • Zkušenost se zajišťováním nákupů a objednávek v souladu s interními předpisy instituce
  • Schopnost připravovat formální e-maily, interní sdělení a základní komunikační materiály pro šíření informací o projektu
  • Jistota v komunikaci s různorodými partnery, včetně zahraničních expertů Working Group, návštěvníků a spolupracujících organizací
  • Znalost práce s MS Teams, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Základní znalost správy dat, standardů dokumentace a organizace souborů
  • Znalost univerzitní administrativy a projektů financovaných z evropských programů výhodou

Osobnostní předpoklady

  • Schopnost identifikovat problémy v administrativních procesech a navrhovat praktická zlepšení
  • Aktivní přístup k budování spolupracujícího prostředí sdílením informací a pomocí ostatním podle potřeby
  • Rychlá adaptace na měnící se priority a termíny v dynamickém výzkumném prostředí
  • Vstřícné a otevřené vystupování

Nabízíme:

  • Hrubá mzda: 32 000-37 000 Kč dle profilu kandidáta
  • Zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na stravování, Multisport, důchodové připojištění a další).
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna


Pracovní úvazek: 1,0. Nástup možný ihned.