Týmový vedoucí obchodních aktivací a prodejní strategie se zaměřením na nezávislý maloobch

Nabízím práci
Jméno/Firma
Philip Morris ČR
Pracoviště
Karlovo náměstí 2097/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Týmový vedoucí obchodních aktivací a prodejní strategie se zaměřením na nezávislý maloobchod

Na této pozici se stanete součástí centrálního aktivačního týmu v rámci obchodního oddělení a budete klíčovým přispěvatelem k efektivní implementaci marketingových a produktových strategií v souladu s obchodními cíli společnosti. Díky unikátní pozici našeho týmu budete hybatelem a prostředníkem spolupráce marketingu bezdýmných produktů i konvenčních cigaret, obchodních oddělení a dalších klíčových týmů. Získáte široký přehled o aktivitách a fungování mnoha oddělení, který budete denně uplatňovat při spolupráci s kolegy. Pozice je zaměřena na podporu obchodního kanálu „Tradiční trh“, jehož členové rozvíjí obchodní vztahy v nezávislém maloobchodním prostředí specializovaných tabáků, čerpacích stanic, obchodů se smíšeným zboží a ve večerkách. V rámci spolupráce s marketingovými týmy bude převládat zaměření na konvenční cigaretové produkty.

Co u nás budete dělat?

· Řízení přípravy detailního plánu aktivit v souladu s KPI a obchodními cíli společnosti se zaměřením na potřeby kanálu „Tradičního trhu“

· Aktivní řízení spolupracujících oddělení ve všech stupních přípravy plánu, od počáteční, přes realizační, až do vyhodnocovací fáze

· Design a řízení procesu vytváření aktivit podporujících plnění obchodních cílů

· Aktivní monitoring a průběžná adaptace právě probíhajících aktivit

· Analýza výsledků jednotlivých aktivit a jejich zasazení do kontextu tržního prostředí

· Úzká spolupráce s vedením obchodní organizace „Tradičního trhu“ na řízení priorit v kanále, spolurozhodování o zaměření a rozsahu obchodních programů pro obchodníky a o složení motivačních programů pro obchodní zástupce

· Odpovědnost za vydávání guidelines a planogramů produktového vystavení v zasmluvněném prostoru a plán rozšiřování nábytkových řešení Philip Morris

· Vedení a rozvoj malého týmu, 1-2 přímých podřízených

Co by Vám nemělo chybět?

· VŠ vzdělání zaměřené na ekonomii, marketing nebo komunikace

· Předchozí zkušenosti v délce alespoň 3 let v oblasti marketingu, trade marketingu nebo obchodního oddělení

· Výhodou je předchozí zkušenost z koordinačních pozic a samostatného projektového řízení

· Plynulá komunikace a psaný projev v českém i anglickém jazyce

· Silné komunikační dovednosti, flexibilita a schopnost rychlé adaptace na změny

· Proaktivní přístup a chuť se neustále učit něco nového

· Analytické dovednosti, práce s daty

· Pokročilá znalost balíku Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, uživatelské prostředí PowerBI)

· Řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení