Asistentka/ Administrativní pracovnice

Nabízím práci
Jméno/Firma
CZECHELEC s.r.o.
Pracoviště
Jihlava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co Vás čeká

Na pozici asistentky a vedoucí administrativy ve středně velké firmě, která se zabývá montáží kabelové konfekce hledáme novou uchazečku, která převezme celou agendu po stávající asistentce, a to za podpory dlouholetého pracovního týmu... takže se není čeho obávat- support od kolegů bude po celou dobu zaškolení do této funkce !

  • náplní práce bude vyřizování veškeré firemní administrativy a podpora týmu a vedení firmy
  • vyřizováni emailové korespondence a její třídění dle objednávek a ostatní korespondence např. s dodavateli a úřady
  • evidence dokumentu (faktur)a jejich předávání firemní účetní pro zpracování kontrolního hlášení a přiznání k DPH
  • práce v interním systému ERP Professional v německém jazyce - fakurace, skladové hospodářství, kontrola vstupních cen materiálu
  • zadáváni platebních příkazů dodavatelských faktur v internetovém bankovnictví+ kontrola a evidence přijatých plateb
  • personální agenda- vystavování pracovních smluv
  • Zpracování měsíčního hlášení celní správě ČR o pohybu zboží v EU- INTRASTAT

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • SŠ vzdělání ideálně ekonomického nebo administrativního směru
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC MS Office- Word , Excel, Outlook
  • Samostatnost, spolehlivost , pečlivost, komunikativnost
  • základní znalost NJ bude pro tuto pozici nezbytná, pokročilá výhodou !

Co vám můžeme nabídnout

  • různorodá , zajímavá práce v malém kolektivu v příjemné pracovním prostředí, ve které se budete učit stále něco nového
  • motivující platové ohodnoceni včetně 13+14. platu+ příspěvek na stravování + 5 týdnů dovolené