Obchodní ředitel (m/ž) Building Solutions pro ČESKOU REPUBLIKU
Nabízím práci
STRABAG a.s.
Prosecká 855/68, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Němčina, Čeština
Prodej a obchod
Nabízím práci
10. 9. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co Váš čeká?
- Řízení: Společně s technickým vedoucím oblasti převezmete strategické i operativní vedení tohoto úseku. Ve spolupráci s vedením společnosti budete vyvíjet a implementovat strategické cíle a nastavovat ekonomické procesy.
- Celková ekonomická odpovědnost: Ponesete odpovědnost za rozpočet, obrat a ekonomické řízení. Součástí vaší práce bude tvorba prognóz, ekonomických analýz a řízení probíhajících obchodních aktivit s cílem zajistit dlouhodobý úspěch společnosti.
- Řízení zákazníků a zakázek: Budete zodpovídat za celý hodnotový řetězec – od získávání nových zákazníků, přes dlouhodobou péči o stávající klientelu až po řízení zakázek. To zahrnuje přípravu nabídek, řízení rizik, kontrolu kvality a projektový controlling.
- Vedení a rozvoj týmu: Budete odborně i personálně vést a rozvíjet svůj tým. K vašim úkolům budou patřit hodnoticí pohovory, stanovování cílů a realizace rozvojových opatření.
- Propojovací role a reporting: Budete klíčovým článkem mezi interními odděleními a externími stakeholdery. Dále budete zodpovídat za měsíční reporting a přípravu měsíčních a ročních závěrek pro vedení společnosti.
Co očekáváme my?
- Úspěšně dokončené vysokoškolské studium ekonomického směru nebo srovnatelné vzdělání
- Několikaleté zkušenosti s vedením v oblasti integrovaného facility managementu, technického vybavení budov nebo stavebnictví s prokazatelnými úspěchy v akvizici a péči o zákazníky
- Hluboké znalosti v oblasti controllingu, rozpočtového a projektového managementu
- Komplexní porozumění provozním souvislostem z právního a technického hlediska
- Velmi dobrá znalost digitálních nástrojů(ideálně CAFM systémech) a běžných aplikacích MS Office
- Výrazné vedoucí schopnosti a dovednosti motivovat lidi, schopnost podporovat rozvoj týmů a nastavit efektivní organizační strukturu
- Silné vyjednávací schopnosti, asertivita a vysoká míra vlastní iniciativy
- Podnikatelský a praktický přístup v kombinaci se strategickým myšlením
- Vynikající komunikační schopnosti a sebevědomé vystupování vůči interním i externím stakeholderům
- Velmi dobrá znalost češtiny a němčiny nebo angličtiny
Co nabízíme?
- Mobilní telefon je samozřejmostí
- Notebook je samozřejmostí
- Příspěvek na dopravu
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Firemní rekreační zařízení
- Vzdělávací kurzy, školení
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Možnost občasné práce z domova
- Firemní akce
- Flexibilní pracovní doba