Obchodní ředitel (m/ž) Building Solutions pro ČESKOU REPUBLIKU

Nabízím práci
Jméno/Firma
STRABAG a.s.
Pracoviště
Prosecká 855/68, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co Váš čeká?

  • Řízení: Společně s technickým vedoucím oblasti převezmete strategické i operativní vedení tohoto úseku. Ve spolupráci s vedením společnosti budete vyvíjet a implementovat strategické cíle a nastavovat ekonomické procesy.
  • Celková ekonomická odpovědnost: Ponesete odpovědnost za rozpočet, obrat a ekonomické řízení. Součástí vaší práce bude tvorba prognóz, ekonomických analýz a řízení probíhajících obchodních aktivit s cílem zajistit dlouhodobý úspěch společnosti.
  • Řízení zákazníků a zakázek: Budete zodpovídat za celý hodnotový řetězec – od získávání nových zákazníků, přes dlouhodobou péči o stávající klientelu až po řízení zakázek. To zahrnuje přípravu nabídek, řízení rizik, kontrolu kvality a projektový controlling.
  • Vedení a rozvoj týmu: Budete odborně i personálně vést a rozvíjet svůj tým. K vašim úkolům budou patřit hodnoticí pohovory, stanovování cílů a realizace rozvojových opatření.
  • Propojovací role a reporting: Budete klíčovým článkem mezi interními odděleními a externími stakeholdery. Dále budete zodpovídat za měsíční reporting a přípravu měsíčních a ročních závěrek pro vedení společnosti.

Co očekáváme my?

  • Úspěšně dokončené vysokoškolské studium ekonomického směru nebo srovnatelné vzdělání
  • Několikaleté zkušenosti s vedením v oblasti integrovaného facility managementu, technického vybavení budov nebo stavebnictví s prokazatelnými úspěchy v akvizici a péči o zákazníky
  • Hluboké znalosti v oblasti controllingu, rozpočtového a projektového managementu
  • Komplexní porozumění provozním souvislostem z právního a technického hlediska
  • Velmi dobrá znalost digitálních nástrojů(ideálně CAFM systémech) a běžných aplikacích MS Office
  • Výrazné vedoucí schopnosti a dovednosti motivovat lidi, schopnost podporovat rozvoj týmů a nastavit efektivní organizační strukturu
  • Silné vyjednávací schopnosti, asertivita a vysoká míra vlastní iniciativy
  • Podnikatelský a praktický přístup v kombinaci se strategickým myšlením
  • Vynikající komunikační schopnosti a sebevědomé vystupování vůči interním i externím stakeholderům
  • Velmi dobrá znalost češtiny a němčiny nebo angličtiny

Co nabízíme?

  • Mobilní telefon je samozřejmostí
  • Notebook je samozřejmostí
  • Příspěvek na dopravu
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Firemní rekreační zařízení
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Možnost občasné práce z domova
  • Firemní akce
  • Flexibilní pracovní doba