Office Assistant

Nabízím práci
Jméno/Firma
FTMO s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Hledáme spolehlivou a organizovanou posilu na pozici Office Assistant, která bude nejen prvním kontaktem na recepci, ale zároveň zajistí plynulý chod naší kanceláře na Národní třídě. Tvým úkolem bude postarat se o každodenní provoz, podporu kolegů i návštěv a zajistit, aby vše fungovalo hladce a bez komplikací.

Máš skvělý přístup k lidem a chceš být součástí jedinečné firemní kultury, ve které se cení otevřenost, proaktivita a smysl pro detail? Dej nám o sobě vědět!

Co Tě u nás čeká?

  • Celkové zajištění plynulého chodu recepce v čase 8 - 16:30 hod nebo 9 - 17:30 hod.

  • Spolupráce na přípravě firemních akcí, jako jsou Rainbow Tuesdays, deskové hry a sportovní aktivity.

  • Koordinace zahraničních návštěv klientů i kolegů.

  • Správa firemní chaty v Krkonoších - domlouvání úklidu, rezervace a agenda spojená s jejím provozem.

  • Zajištění cateringu pro interní akce, komunikace s dodavateli jídla, objednávání občerstvení a ovoce do kanceláře.

  • Spolupráce s IT oddělením a zajišťování technického a kancelářského vybavení.

  • Kontrola týmových rozpočtů pro tembuildingy a přeposílání faktur účetnímu oddělení.

  • Administrativní podpora pro legal oddělení - skenování a zajištění dopravy dokumentů.

  • Vyřizování pošty, přijímání a odesílání balíčků.

Co od tebe očekáváme?

  • Umíš dobře komunikovat a máš příjemné vystupování.

  • Mluvíš plynule anglicky, takže zvládneš komunikovat se zahraničními kolegy i hosty.

  • Máš skvělé organizační schopnosti a dokážeš si efektivně rozvrhnout svůj čas.

  • Ovládáš práci s běžnými kancelářskými programy, jako jsou Word a Excel. U nás používáme Google Workspace a navíc Asanu.

Proč se stát součástí FTMO týmu?

  • Inovativní Fintech - od roku 2015 jsme ze startupu vyrostli v lídra na trhu.

  • Startupová atmosféra - otevřená a neformální kultura, kde si všichni tykáme.

  • 200+ cílevědomých kolegů - podpora, různé dovednosti a odbornost, to vše tvoří jeden FTMO tým.

  • Moderní kanceláře s výhledem na celou Prahu, skvělá dostupnost MHD na Národní třídu.

  • Profesionální vybavení - polohovatelné pracovní místo, hardware a software přesně pro tvoji pozici.

  • Zdravé i nezdravé občerstvení - široký výběr snacků a nápojů pro doplnění energie k dispozici každý den.

  • Odborné zaškolení - od problematiky finančních trhů po interní firemní know how.

  • Seberealizace - podpora nových nápadů, ocenění nadstandardního výkonu, prostor pro růst.

  • Teambuilding & sport - zažiješ s námi pravidelné akce, celofiremní setkání nebo se můžeš přidat do našeho Running klubu a začít svůj pracovní den aktivně.

  • Preferujeme práci z kanceláře a věříme, že se v našem zázemí v Quadriu budeš cítit pohodlně.

Zaujali jsme tě? Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil. Těšíme se na online nebo osobní setkání.