Administrativní pracovnice – office manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Hotel Romance 4*
Pracoviště
Karlovy Vary
Úvazek
Plný, Zkrácený
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Informace o pracovním místě

Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.

Popis práce:   Základní činnosti:     

            Personalistika

·         Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči

·         Spolupráce na plánování směn zaměstnanců

·         Další administrativní činnosti spojené s personalistikou

             Objednávky zboží

·         Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.

·         Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin

Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře

·         Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu

·         Správa provozních pokladen

·         Vedení a archivace smluvní dokumentace

·         Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady

 

                        Další činnosti v rámci širšího úvazku:

·         Dle zájmu o IT technologie, v případě schopností používat pokročilé funkce Excelu, nebo praktické využití moderních technologií a AI nástrojů lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů

 

Co do vás očekáváme

·         SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ

·         Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů

·         ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou

·         Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.

·         Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu

·         Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení

·         Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě

Co nabízíme

·         Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.

·         Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času

·         Pracovní doba po-pát. – možnosti úvazků (30 hod týdně) 8:00-14:00 hod /nebo plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.

·         Kvalitní personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče

·         Práce vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.