Office & Back Office Manager/ka

Nabízím práci
Jméno/Firma
o´home reality, s.r.o.
Pracoviště
Olomouc
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
10. 9. 2025

O pozici

Hledáme Office & Back Office Managera/ku realitní kanceláře. Buď srdcem naší kanceláře a mozkem našeho zázemí.

Co vás na pozici čeká?

  • Podpora realitních obchodů - smlouvy, katastr, právníci, klienti

  • Správa databáze nemovitostí a dokumentů

  • Faktury, podklady pro účetní, reporting vedení

  • Komunikace s advokáty, bankami, notáři, úřady

  • Zajištění hladkého provozu kanceláře - servis, zásoby, technika

  • Organizace schůzek, eventů, kalendářů a týmových meetingů

  • Příjemné prostředí pro klienty i tým - první dojem i poslední detail

  • Onboarding nováčků, podpora HR administrativy

Jaké jsou naše požadavky?

  • Máš zkušenosti s administrativou nebo office managementem (realitní svět výhodou)

  • Miluješ systém, pořádek a umíš držet více věcí najednou bez chaosu

  • Umíš mluvit s lidmi i s tabulkami

  • Google Workspace nebo MS Office je tvoje každodenní rutina

  • Právní nebo účetní povědomí? Super bonus!

  • Máš přirozeně vstřícný, profesionální a empatický přístup ke klientům

Na co se můžete těšit?

  • Full-time v moderní firmě s vizí a stylem

  • Reprezentativní kancelář v Olomouci - design first

  • Možnost podílet se na tvorbě a správě prémiových developerských projektů

  • Férový fix + výkonové bonusy

  • Tým, který drží spolu a jede vpřed

  • Nástup? Klidně hned

Chcete se stát součástí týmu? Své životopisy posílejte na join@ohome.cz