Office & Back Office Manager/ka
O pozici
Hledáme Office & Back Office Managera/ku realitní kanceláře. Buď srdcem naší kanceláře a mozkem našeho zázemí.
Co vás na pozici čeká?
Podpora realitních obchodů - smlouvy, katastr, právníci, klienti
Správa databáze nemovitostí a dokumentů
Faktury, podklady pro účetní, reporting vedení
Komunikace s advokáty, bankami, notáři, úřady
Zajištění hladkého provozu kanceláře - servis, zásoby, technika
Organizace schůzek, eventů, kalendářů a týmových meetingů
Příjemné prostředí pro klienty i tým - první dojem i poslední detail
Onboarding nováčků, podpora HR administrativy
Jaké jsou naše požadavky?
Máš zkušenosti s administrativou nebo office managementem (realitní svět výhodou)
Miluješ systém, pořádek a umíš držet více věcí najednou bez chaosu
Umíš mluvit s lidmi i s tabulkami
Google Workspace nebo MS Office je tvoje každodenní rutina
Právní nebo účetní povědomí? Super bonus!
Máš přirozeně vstřícný, profesionální a empatický přístup ke klientům
Na co se můžete těšit?
Full-time v moderní firmě s vizí a stylem
Reprezentativní kancelář v Olomouci - design first
Možnost podílet se na tvorbě a správě prémiových developerských projektů
Férový fix + výkonové bonusy
Tým, který drží spolu a jede vpřed
Nástup? Klidně hned
Chcete se stát součástí týmu? Své životopisy posílejte na join@ohome.cz