Senior Customer Success Manager
O pozici
Praha / Brno
Full-time
TL;DR:
Děláme „HR superhuman“ prostřednictvím AI. Hledáme seniorního customer success šampiona (/ ), který ze zákazníků udělá generátory revenue, ne jen spokojené uživatele.
Mise: Provádět zákazníky od onboardingu po expanzi s pomocí SaaS appky, která mění způsob práce HR. Hledáme ekvivalent důvěryhodného advisora.
„Pekidž“: 2,5-3k EUR/měsíc na kontrakt + performance bonus, všechny tools/hardware, které potřebuješ
Výzva: Škálovat customer success napříč globálními trhy při udržení 100%+ Net Revenue Retention
Ideální profil: Chytrý a osvědčený customer success profesionál s prokazatelnými B2B SaaS zkušenostmi, který chápe, že customer success = revenue success
O nás
Jsme Sloneek - a naším hřištěm je HR svět, který chceme udělat o kus lepším, lidštějším, zábavnějším. Dává ti to smysl
Péče o lidi ve firmách přestává být klišé. A aby to celé sedělo, pomáháme HR s odbavením maximálního množství administrativy. Tak, aby měli čas na to nejcennější, co každá firma má. Právě její lidi.
Součást Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2024
Silné portfolio klientů jako Lindt, Volvo, Knight Frank, Savills, Panattoni, Future Meds a další
Chceš k nám nejdřív nakouknout? Stačí kliknout sem a nebo se podívat na to, co děláme sem nebo sem. Nejsme žádná ořezávátka. A ví to i naši zákazníci. Mrkni v odkazu na jejich reference na G2.
Jaké výzvy na tebe čekají?
Budování důvěry a dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky. Budeš jejich hlavním partnerem a průvodcem na cestě k maximálnímu využití našeho HR systému. Od prvního dne jejich onboardingu.
Poskytování odborné (s pomocí Dev týmu i technické) podpory klientům, řešení jejich dotazů a problémů, a zajišťování jejich spokojenosti.
Generování revenue - identifikuj a realizuj upsell/cross-sell opportunity, které pomohou zákazníkům i nám.
Aktivní sběr zpětné vazby od klientů a spolupráce s interními týmy na neustálém vylepšování našeho produktu.
Monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti, příprava pravidelných reportů a identifikace příležitostí pro zlepšení (prostě pojmy typu MRR, NRR, Contraction, Churn, ARPA ti nejsou cizí).
Bez čeho se u nás neobejdeš?
Máš zkušenosti se zákaznickou podporou nebo přímo customer success, nejlépe SaaS (Software as a service, prostě něco jako Sloneek), alespoň 3 roky.
Musíš být schopen(a) se rychle přizpůsobit měnícím se situacím a potřebám zákazníků. Otevřenost a flexibilita jsou klíčové, schopnost umět provést ostatní přes změny je výhodou.
Máš revenue focus - protože víš, že to k téhle pozici prostě patří.
Jsi tech-savvy - nemáš problém se proklikat aplikačním nastavením a kreativně vymýšlet, jak adaptovat naši platformu na specifické zákaznické workflows - základní znalost integrací a APIs je nice to have, ale zvědavost a problem-solving mindset jsou absolutní klíč.
Silné komunikační dovednosti, jak ústní, tak písemné, jsou nezbytné. Schopnost přizpůsobit svůj komunikační styl různým situacím a efektivně využívat všechny kanály jsou tvoje přirozenost.
Rozvíjení a udržování dlouhodobých vztahů s klienty a potenciálními zákazníky je pro tebe přirozené.
Schopnost rozpoznat klíčové příčiny problémů a využívat ji společně se svou zvídavostí v analýze problémů, které zákazník řeší. Musíš být schopen(a) navrhovat vhodná řešení a úzce spolupracovat s produktovým vývojem a dalšími týmy.
Jsi připraven(a) na různé typy klientů, na některé je potřeba mít opravdu silné nervy .
Kritické myšlení máš na velmi vysoké úrovni.
Zpětná vazba od kolegů nebo od klientů ti není cizí a jsi připraven(a) ji přijmout a případně předat dále.
Máš super češtinu nebo slovenštinu (alebo oboje, prečo nie?) a k tomu hodně dobrou angličtinu - 2 je spodní limit. Potřebujeme, abys dokázal(a) plynně komunikovat slovem i písmem.
Musíš mít chuť se učit - zaškolíme tě do aplikace, takže budeš absolutní profík a budeš znát odpověď na každou otázku. Jen musíš chtít.
Máš zdravou míru asertivity a ctižádostivosti.
Super bonus bude zkušenost z HR prostředí - třeba rovnou jako HR manažer:) Vyzkoušíš si práci v HR z jiné strany
Jak vypadá úspěch v roli v číslech?
KPI’s
Net Revenue Retention: měsíční cíl 100%+ NRR pro retention-focused accounty
Expansion Revenue: Variabilní kvartální cíle na základě oportunit portfolia
Customer Satisfaction: 9/10 score na QBR
Onboarding Success: 4/5 satisfaction rating z onboardingu nových zákazníků
Rozložení aktivit
40% - Onboarding, trénink & řízení produktové adopce
25% - Identifikace upsell & cross-sell možností a aktivit
25% - Monitoring a řízení rizik odchodu
5% - Sběr a přenos zákaznického feedbacku produktovému oddělení
5% - Tvorba “enablement” obsahu společně se Support týmem
Chápeme, není toho málo, ale pokud s touto profesí máš zkušenosti, určitě tě to nemůže zaskočit:)
Co od nás můžeš čekat?
Neomezenou dovolenou,
no bullshit kulturu
možnosti remote spolupráce ( kanceláře v Praze, co-workingy v Brně a Bratislavě, ale umíme zařídit i další města:),
podporu tvého rozvoje,
spravedlivou a motivující odměnu za tvou práci (i v návaznosti na tvojí pracovní senioritu, nabídka i vyplácení probíhá v EUR),
všechno potřebné vybavení,
a nakonec skvělou a po čertech veselou partu, která pro Sloneeka dýchá.