Senior Customer Success Manager

Nabízím práci
Jméno/Firma
Sloneek
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Praha / Brno

Full-time

TL;DR:

Děláme „HR superhuman“ prostřednictvím AI. Hledáme seniorního customer success šampiona (/ ), který ze zákazníků udělá generátory revenue, ne jen spokojené uživatele.

  • Mise: Provádět zákazníky od onboardingu po expanzi s pomocí SaaS appky, která mění způsob práce HR. Hledáme ekvivalent důvěryhodného advisora.

  • „Pekidž“: 2,5-3k EUR/měsíc na kontrakt + performance bonus, všechny tools/hardware, které potřebuješ

  • Výzva: Škálovat customer success napříč globálními trhy při udržení 100%+ Net Revenue Retention

  • Ideální profil: Chytrý a osvědčený customer success profesionál s prokazatelnými B2B SaaS zkušenostmi, který chápe, že customer success = revenue success

O nás

Jsme Sloneek - a naším hřištěm je HR svět, který chceme udělat o kus lepším, lidštějším, zábavnějším. Dává ti to smysl

Péče o lidi ve firmách přestává být klišé. A aby to celé sedělo, pomáháme HR s odbavením maximálního množství administrativy. Tak, aby měli čas na to nejcennější, co každá firma má. Právě její lidi.

  • Součást Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2024

  • Silné portfolio klientů jako Lindt, Volvo, Knight Frank, Savills, Panattoni, Future Meds a další

Chceš k nám nejdřív nakouknout? Stačí kliknout sem a nebo se podívat na to, co děláme sem nebo sem. Nejsme žádná ořezávátka. A ví to i naši zákazníci. Mrkni v odkazu na jejich reference na G2.

Jaké výzvy na tebe čekají?

  • Budování důvěry a dlouhodobých vztahů s našimi zákazníky. Budeš jejich hlavním partnerem a průvodcem na cestě k maximálnímu využití našeho HR systému. Od prvního dne jejich onboardingu.

  • Poskytování odborné (s pomocí Dev týmu i technické) podpory klientům, řešení jejich dotazů a problémů, a zajišťování jejich spokojenosti.

  • Generování revenue - identifikuj a realizuj upsell/cross-sell opportunity, které pomohou zákazníkům i nám.

  • Aktivní sběr zpětné vazby od klientů a spolupráce s interními týmy na neustálém vylepšování našeho produktu.

  • Monitorování a analýza klíčových ukazatelů výkonnosti, příprava pravidelných reportů a identifikace příležitostí pro zlepšení (prostě pojmy typu MRR, NRR, Contraction, Churn, ARPA ti nejsou cizí).

Bez čeho se u nás neobejdeš?

  • Máš zkušenosti se zákaznickou podporou nebo přímo customer success, nejlépe SaaS (Software as a service, prostě něco jako Sloneek), alespoň 3 roky.

  • Musíš být schopen(a) se rychle přizpůsobit měnícím se situacím a potřebám zákazníků. Otevřenost a flexibilita jsou klíčové, schopnost umět provést ostatní přes změny je výhodou.

  • Máš revenue focus - protože víš, že to k téhle pozici prostě patří.

  • Jsi tech-savvy - nemáš problém se proklikat aplikačním nastavením a kreativně vymýšlet, jak adaptovat naši platformu na specifické zákaznické workflows - základní znalost integrací a APIs je nice to have, ale zvědavost a problem-solving mindset jsou absolutní klíč.

  • Silné komunikační dovednosti, jak ústní, tak písemné, jsou nezbytné. Schopnost přizpůsobit svůj komunikační styl různým situacím a efektivně využívat všechny kanály jsou tvoje přirozenost.

  • Rozvíjení a udržování dlouhodobých vztahů s klienty a potenciálními zákazníky je pro tebe přirozené.

  • Schopnost rozpoznat klíčové příčiny problémů a využívat ji společně se svou zvídavostí v analýze problémů, které zákazník řeší. Musíš být schopen(a) navrhovat vhodná řešení a úzce spolupracovat s produktovým vývojem a dalšími týmy.

  • Jsi připraven(a) na různé typy klientů, na některé je potřeba mít opravdu silné nervy .

  • Kritické myšlení máš na velmi vysoké úrovni.

  • Zpětná vazba od kolegů nebo od klientů ti není cizí a jsi připraven(a) ji přijmout a případně předat dále.

  • Máš super češtinu nebo slovenštinu (alebo oboje, prečo nie?) a k tomu hodně dobrou angličtinu - 2 je spodní limit. Potřebujeme, abys dokázal(a) plynně komunikovat slovem i písmem.

  • Musíš mít chuť se učit - zaškolíme tě do aplikace, takže budeš absolutní profík a budeš znát odpověď na každou otázku. Jen musíš chtít.

  • Máš zdravou míru asertivity a ctižádostivosti.

  • Super bonus bude zkušenost z HR prostředí - třeba rovnou jako HR manažer:) Vyzkoušíš si práci v HR z jiné strany

Jak vypadá úspěch v roli v číslech?

KPI’s

  • Net Revenue Retention: měsíční cíl 100%+ NRR pro retention-focused accounty

  • Expansion Revenue: Variabilní kvartální cíle na základě oportunit portfolia

  • Customer Satisfaction: 9/10 score na QBR

  • Onboarding Success: 4/5 satisfaction rating z onboardingu nových zákazníků

Rozložení aktivit

  • 40% - Onboarding, trénink & řízení produktové adopce

  • 25% - Identifikace upsell & cross-sell možností a aktivit

  • 25% - Monitoring a řízení rizik odchodu

  • 5% - Sběr a přenos zákaznického feedbacku produktovému oddělení

  • 5% - Tvorba “enablement” obsahu společně se Support týmem

Chápeme, není toho málo, ale pokud s touto profesí máš zkušenosti, určitě tě to nemůže zaskočit:)

Co od nás můžeš čekat?

  • Neomezenou dovolenou,

  • no bullshit kulturu

  • možnosti remote spolupráce ( kanceláře v Praze, co-workingy v Brně a Bratislavě, ale umíme zařídit i další města:),

  • podporu tvého rozvoje,

  • spravedlivou a motivující odměnu za tvou práci (i v návaznosti na tvojí pracovní senioritu, nabídka i vyplácení probíhá v EUR),

  • všechno potřebné vybavení,

  • a nakonec skvělou a po čertech veselou partu, která pro Sloneeka dýchá.