Technický pracovník - dispečer/dispečerka

Nabízím práci
Jméno/Firma
Správa služeb hlavního města Prahy
Pracoviště
Praha
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Místo výkonu práce

  • Správa služeb hlavního města Prahy, odtahová parkoviště v rámci hl. m. Prahy

Náplň práce

  • Příjem odtažených motorových vozidel, vedení jejich evidence, koordinace provozu odtahového parkoviště a uložení odtažených vozidel.

  • Výdej vozidel oprávněných osobám, včetně příjmu elektronické bezhotovostní nebo hotovostní platby.

  • Vyplnění jak listinného Protokolu o odtažení vozidla, tak po zaškolení zadávání informací do sdíleného elektronického informačního systému Kevis.

  • Kontrola odtažených vozidel, aby nedošlo k ohrožení životního prostředí.

  • Spolupráce s řidičem odtahového vozidla pro zajištění bezpečného otáčení a couvání.

  • Bezpečnostní dohled.

  • Dodržování právních předpisů a vnitřních nařízení zaměstnavatele.

  • Plní další pokyny nadřízených ve vztahu k bezproblémovému chodu odtahového parkoviště.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání (výuční list, maturitní zkouška).

  • Uživatelskou schopnost a orientaci v práci na počítači, schopnost přijmout, napsat a odeslat e-mail, základní znalost práce ve Wordu a Excelu, po zaučení schopnost vyplňovat elektronický informační systém, dle potřeby schopnost obsluhy scanneru, kopírování dokumentů, obsluha digitálního fotoaparátu a elektronické odeslání pořízených fotografií atd.

  • Časovou flexibilitu.

  • Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.

  • Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.

  • Schopnost pracovat v nepřetržitém provozu (zpravidla 2x denní směna 7-19h. + 2x noční směna 19-7h., pak 4 dny volna).

  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.

  • Dobrý zdravotní stav.

Výhodou:

  • Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis (není podmínkou)

  • Zkušenost se směnným provozem (není podmínkou).

  • Zkušenost s obsluhou a používáním radiostanice (není podmínkou).

  • Zkušenost s monitorováním kamerového systému (není podmínkou).

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.

  • Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8.

  • Po skončení zkušební doby osobní příplatek.

  • Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.

  • 5 týdnů placené dovolené ročně.

  • 5 dnů placeného indispozičního volna ročně.

  • Zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál.

  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.

  • Benefitní karta s ročním finančním příspěvkem zaměstnavatele.

  • Poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích.

  • Další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních potřeb.

  • Stabilitu příspěvkové organizace.

  • Velmi dobré pracovní prostředí v nové budově.

  • Možnost zaměstnání i pro aktivního důchodce.

  • Nástup možný ihned, na vhodného uchazeče si ale dokážeme i počkat.

V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí oddělení správy parkovišť na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na rubes.tomas@sshmp.cz.

Životopisy zasílejte vedoucímu oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: rubes.tomas@sshmp.cz a vedoucí personálního odboru na e-mailovou adresu: rozkovec.tomas@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF., v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.