Referent/ka stravování na hotel Alexandria****

Nabízím práci
Jméno/Firma
Lázně Luhačovice, a.s.
Pracoviště
Luhačovice
Úvazek
Plný
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
Dnes

O pozici

Hledáme pečlivého, samostatného a komunikativního odborníka, který se ujme klíčové administrativní a provozní role v rámci našeho stravovacího úseku. Pokud vás baví gastronomie, administrativní práce, chcete být důležitou součástí týmu a pravou rukou ředitele hotelu,  hledáme právě vás!

Místo výkonu práce: hotel Alexandria****

Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)

Co bude náplní vaší práce?

Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.

Provozní a zásobovací odpovědnost:

  • Objednávání potravin a nonfood zásob

  • Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur

  • Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace

  • Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)

Precizní administrativa:

  • Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky

  • Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů

  • Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů

  • Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek

Operativní řízení a zastupování

  • Zajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení  

  • Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace

Koho hledáme?

  • Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie

  • Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné 

  • Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě

  • Znalost HACCP a hygienických předpisů

  • Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování

  • Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.

Bude se vám u nás líbit, protože:

  • Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****

  • Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj

  • Máte prémie, příplatky, odměny

  • Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)

  • dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)

  • máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí