Referent/ka stravování na hotel Alexandria****
O pozici
Hledáme pečlivého, samostatného a komunikativního odborníka, který se ujme klíčové administrativní a provozní role v rámci našeho stravovacího úseku. Pokud vás baví gastronomie, administrativní práce, chcete být důležitou součástí týmu a pravou rukou ředitele hotelu, hledáme právě vás!
Místo výkonu práce: hotel Alexandria****
Nástup možný ihned (za dobu mateřské dovolené - min. 3 roky)
Co bude náplní vaší práce?
Stravovací referent/ka je klíčovou spojkou mezi dodavateli, kuchyní a vedením gastronomie. Zajišťuje plynulý chod stravovacího provozu - od objednávek a skladového hospodářství přes administrativu a systém HACCP až po podporu šéfkuchaře a F&B manažera při plánování a kalkulacích. V době nepřítomnosti F&B manažera tuto roli částečně zastupuje a zajišťuje tak stabilní provoz celého úseku.
Provozní a zásobovací odpovědnost:
Objednávání potravin a nonfood zásob
Řízení skladových zásob, organizace a vyhodnocení inventur
Komunikace s dodavateli - objednávky, fakturace, reklamace
Kontrola připravenosti odbytových středisek (např. bufetové snídaně, večeře)
Precizní administrativa:
Práce v interním systému společnosti: evidence počtu jídel, tržby, náklady, ceníky, přehledy, statistiky
Spoluodpovědnost za HACCP - vedení dokumentace, kontrola hygienických a bezpečnostních standardů
Příprava výrobních plánů, norem, kalkulací porcí, rautů a banketů
Spolupráce se šéfkuchařem a F&B manažerem při sestavování jídelníčků a akčních nabídek
Operativní řízení a zastupování
Zajištění provozu stravovacího úseku v nepřítomnosti F&B manažera - plánování směn, schvalování služeb, operativní řešení
Přímé řešení potřeb a případných stížností hostů - speciální stravovací požadavky, reklamace
Koho hledáme?
Minimálně SŠ vzdělání, ideálně obor potravinářství či gastronomie
Zkušenosti ze stravování v hotelovém nebo obdobném provozu nutné
Výborná znalost MS Office a pozitivní vztah k administrativě
Znalost HACCP a hygienických předpisů
Vynikající komunikační schopnosti, týmová spolupráce a profesionální vystupování
Pečlivost, samostatnost, důslednost a schopnost operativně řešit situaci.
Bude se vám u nás líbit, protože:
Nabízíme stabilní zaměstnání v prestižním hotelu Alexandria****
Náplň práce je velmi rozmanitá, zodpovědná a umožnuje profesní rozvoj
Máte prémie, příplatky, odměny
Směny pondělí až pátek (možná je pružná pracovní doba a částečný home office)
dostanete 25 dnů dovolené a velké množství benefitů (dotované stravování, cafeterii, výměnné pobyty aj.)
máme super kolektiv a vážíme si slušných a pracovitých lidí