SPRÁVCE PORTFOLIA FINANČNÍCH AKTIV A PASIV

Nabízím práci
Jméno/Firma
SPGroup a.s.
Pracoviště
Pacovská 2104/1, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
30. 9. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vypisujeme řízení na jednu z klíčových pozic v holdingu - SPRÁVCE FINANČNÍCH AKTIV A PASIV. Jedná se o samostatnou pozici s reportem zkušenému Finančnímu řediteli, na danou problematiku ale budete největším odborníkem Vy, zkušenosti a znalosti nutné.

Náplň práce:

Správa finančních aktiv:
- Sledování a analýza kapitálových trhů (tuzemsko a svět);
- Správa portfolia cenných papírů ve skupině, vyhledávání investičních příležitostí, posuzování výnosnosti, likvidity i rizikovosti a příprava doporučení; spolupráce při zakládání a správě investičních fondů;
- Řízení cash-flow finančních portfolií (termínované vklady, depozitní směnky, měnové konverze, hedgingové nástroje apod.);
- Realizace nákupů / prodeje cenných papírů do portfolia; podíl na přípravě emisí korporátních dluhopisů a jejich správa;
- Vedení evidence finančních portfolií a zajištění plnění s tím souvisejících úředních povinností.

Správa finančních pasiv:
- Zajištění podkladů, komunikace a plnění úředních povinností vůči regulátorovi (ČNB) a BCPP vyplývajících z emise a držení veřejně obchodovatelných CP.
- Podíl na přípravě emisí korporátních dluhopisů;
- Komunikace s bankami, depozitáři a investičními společnostmi.

Ostatní:
- Vedení projektu zakládání nemovitostního fondu (EU) -koordinace všech účastníků (finanční ředitelé, právníci, auditor, …), komunikace s dozorujícími orgány v ČR i zahraničí;
- Podpora M&A transakcí – analýzy ekonomických výkazů, komunikace s prodávajícími, koordinace transakce (cca 1-2 ročně);
- Pravidelná účast na poradách vedení holdingu, prezentace makroekonomických dat, aj.

Potřebujeme:
- dokončené VŠ vzdělání ekonomického směru;
- alespoň 10 let v oblasti obchodování a správy cenných papírů (makléřská zkouška výhodou);
- vynikající znalost související legislativy s přesahem do daní, schopnost získávat informace a udržovat si odbornost;
- poctivost, spolehlivost, vyrovnanost, nadhled;
- trpělivost, pečlivost, schopnost samostatného vedení administrativy při využití standardních SW nástrojů a informačních zdrojů;
- komunikativnost - osobní, telefonická i písemná komunikace s bankéři, úřady, kolegy i předsedou představenstva;
- stabilitu, dlouhodobost (5+ let), vysokou morální integritu.
-
Nabízíme
- dlouhodobost a profesní stabilitu, klidnou (nikoli nudnou) náplň práce;
- odpovědnost a význam;
- skvělý kolektiv hlavní kanceláře;
- finanční ohodnocení odpovídající praxi (rozpětí široké, uvidíme, kam se posuneme)
- příspěvek na stravování, dopravu, dovolenou, vzdělávání, lékařskou péči, atd.

Těšíme se na setkání s Vámi