Referentka / referent evidence obyvatel v odboru správním

Jméno/Firma
Město Česká Lípa
Pracoviště
Česká Lípa
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
12. 10. 2024

O pozici

Charakteristika pracovní pozice: komplexní výkon agend na úseku evidence obyvatel a rodných čísel, organizačně technické zabezpečení voleb a referend. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové podmínky a platové zařazení: 9. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 21 710 do 31 820 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce. Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem). Kvalifikační požadavky stanovené městem Česká Lípa pro uchazeče: -vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou Předpokládá se základní orientace v dále uvedených zákonech: "zákon č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, "zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů. Požadované znalosti a dovednosti: -organizační a komunikační schopnosti, -příjemné a klidné vystupování, vstřícnost ke klientům, -přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, -samostatnost v rozhodování, časová flexibilita, -administrativní schopnosti, -znalost práce s výpočetní technikou (ovládání e-mailu, práce s internetem, práce se soubory a adresáři včetně uživatelského ovládání kancelářských aplikací), -ochota k sebevzdělávání, -praxe ve veřejné správě a zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, v některé ze správních činností výhodou. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 sick days, pružná pracovní doba, stravování formou jídelních kupónů, pravidelné prohlubování kvalifikace formou školení, příspěvek na penzijní připojištění a další bonusy pro zaměstnance. Poznámka: úředník je povinen do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru prokázat zvláštní odbornou způsobilost dle vyhlášky č. 512/2002 Sb. Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název příslušné funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: -životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se činností uvedených v části "charakteristika pracovní pozice", -výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), -úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Lhůta pro podání přihlášky do: 24.10.2024 - 12:00 hodin Bližší informace naleznete na http://www.mucl.cz/