Referent – referentka pro památkovou péči

Jméno/Firma
Město Žamberk
Pracoviště
Žamberk
Úvazek
Plný
Profese
Administrativa
Vytvořeno
12. 10. 2024

O pozici

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 10. Požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu (minimálně vyšší odborné vzdělání), - dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, - Excel, Internet), samostatnost, časovou flexibilitu. - Výhodou: znalost správního řízení, znalost ArcGIS. Popis činnosti: náplní práce je vydávat vyjádření v řízení o prohlášení věci za kulturní památku (v řízení o zrušení prohlášení); vést seznam kulturních památek ve svěřeném územním obvodu; vydávat rozhodnutí o opatřeních, která je vlastník kulturní památky a objektu nacházejícího se v MPZ povinen učinit; stanovovat podmínky činnosti fyzické nebo právnické osoby k zachování kulturní památky; vydávat závazná stanoviska k zamýšleným obnovám kulturních památek a objektů nacházejících se v MPZ ve svěřeném úseku ORP; vydávat podklady pro vymezení ochranného pásma nemovité kulturní památky a jiné; vést evidenci a poskytovat metodickou pomoc obcím a ostatním žadatelům při zpracování žádostí o státní dotace, dotace z evropských fondů a jiné (zajištění programu pro regeneraci – MPZ, PZAD, ORP a další); provádět kontrolu postupu a způsobu využití státních dotací, dotací z evropských fondů a jiných, poskytnutých obcím v rámci jednotlivých kapitol; provádět dozor jednotlivých akcí obnovy a kontrolovat jejich soulad s platnými právními předpisy; zajišťovat případné vrácení příspěvků a dotací při zjištění nedodržení podmínek smluv o poskytnutí; plnit úkoly zadané obcí při pořizování regulačních plánů a územně plánovacích podkladů v oblasti památkové péče; odpovídat za dodržování všech náležitostí předkládaného projektu, programu a úkolu ve své působnosti, provádění přejímek prací na svěřeném úseku; zajišťovat zjišťování vlastnických a uživatelských vztahů k nemovitostem; vést agendu právních sporů, spolupracovat na zajišťování podkladů pro ně a zavedení jejich výsledků. Nabízíme: - pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů - dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na - penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro - zaměstnance. K přihlášce je nutno přiložit: • motivační dopis, • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpokládaný termín nástupu: 01.11.2024, příp. dle dohody Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 18.10.2024 včetně na adresu: Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk. Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář. Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SUUP“ Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.