Administrativní pracovník (Sokolov)
O pozici
Baví vás administrativa, máte organizační schopnosti a chcete být důležitou oporou týmu? Pojďte k nám pracovat jako administrativní pracovník!
Jsme odborníci na zabezpečení, které chrání majetek lidí i firem po celé republice. Naše pobočky denně pomáhají zákazníkům s výběrem a montáží mechanických i elektronických zabezpečovacích systémů. Do našeho týmu hledáme pečlivou a spolehlivou posilu, která bude pravou rukou regionálního manažera a zajistí, aby chod pobočky běžel hladce.
Co bude výsledkem vaší práce?
Dobře fungující pobočka, kde je vše správně zaevidováno, objednávky i doklady jsou zpracované včas a obchodní tým má administrativní podporu, kterou potřebuje.
Co budete dělat?
Zpracovávat administrativu spojenou s chodem pobočky – faktury, objednávky, příjemky, evidenci dokumentů.
Podporovat regionálního manažera při každodenní organizaci práce.
Komunikovat se zákazníky při vyřizování objednávek, zakázek, dotazů nebo reklamací.
Koordinovat základní provozní záležitosti pobočky (např. příjem a výdej zboží, kontrola zásob v systému).
Spolupracovat s kolegy z obchodu, montáží, logistiky, skladu či marketingu a připravovat pro ně potřebné podklady.
Pomáhat s přípravou reportů a evidencí výsledků pobočky.
Je tahle práce pro vás?
Jste pečliví, zodpovědní a máte smysl pro pořádek v administrativě?
Dokážete si zorganizovat práci, plnit úkoly podle priorit a dotahovat je do konce?
Hledáte stabilní práci, kde budete přirozenou oporou manažera a celého týmu?
Pokud jste odpověděli 3x ano, pak hledáme právě vás!
Co nabízíme?
Práci, kde se rozhodně nebudete nudit – každý den přinese jiné úkoly.
Stabilní zázemí firmy s více než 30 lety historie.
Podporu regionálního manažera i kolegů z celé firmy.
Možnost profesního růstu a dalšího rozvoje.
Pracovní poměr na 1 rok, následně s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Nástup možný ihned!
Lokalita: Sokolov
Pošlete nám svůj životopis a pár vět o sobě na e-mail: kariera@hbgroup.cz.
Těšíme se, až vás poznáme!