ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/ PRACOVNÍK
O pozici
Tato pracovní pozice má na starosti širokou škálu administrativních úkolů, které pomáhají týmu řešící majetkoprávní a inženýrské činnosti. Práce vyžaduje hlavně pečlivost, trpělivost, nutná je předchozí zkušenost z administrativy. Možnost práce na HPP i na zkrácený úvazek. Vhodné i pro studenty/ studentky.
Pracovní náplň:
příprava návrhů na vklad, příprava předávacích protokolů, dopisů předávacích protokolů, dopisů dle vzoru, tisk štítků, kompletace smluv a jejich odeslání, další administrativní činnost
Požadujeme:
středoškolské vzdělání s maturitou,
dobrou znalost programů MS Office,
aktivní řidič podmínkou (včetně cest mimo Prahu + nebát se parkování v Praze)
Nabízíme:
práci v dynamickém týmu v tradiční české společnosti s tradicí více než 55 let,
osobní ohodnocení a odměny v závislosti na hospodářském výsledku společnosti a vlastním nasazení,
5 týdnů dovolené, 3 sick days,
příspěvek na penzijní a životní připojištění,
Multisport kartu na sport, relax a kulturu
výhodné tarify mobilních telefonů,
služby fyzioterapeuta v místě pracoviště,
bezplatné obědy a možnost dalšího stravování v areálu společnosti v Praze,
firemní společenské akce, očkování proti chřipce, aj.
Lokalita pracoviště: Praha
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr
Nástup: možný ihned