Pracovník zákaznické podpory
O pozici
Požadujeme:
min. SŠ vzdělání (technického nebo IT směru výhodou)
řidičský průkaz sk. B
znalost MS Office
znalost angličtiny/němčiny výhodou
pozitivní a konstruktivní přístup
velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, systematičnost
logické myšlení, samostatnost a iniciativnost
Náplň práce:
zákaznická podpora - každodenní komunikace se zákazníky společnosti, řešení podnětů/reklamací
podpora SW oddělení - prostředník mezi zákazníkem a SW programátory, řešení zákaznických požadavků, předávání SW oddělení a následná komunikace se zákazníkem
výborné komunikační schopnosti
odpovědnost za svěřené úkoly a dodržení harmonogramu
Nabízíme
zázemí stabilní a prosperující české společnosti / příjemná nekorporátní firemní kultura a přátelský tým
zajímavé finanční ohodnocení / 6 týdnů dovolené / dotované stravování v rámci firmy kvalitní káva na pracovišti z čerstvé mleté kávy / pravidelné firemní snídaně každé dva týdny / velké firemní setkání jednou ročně
firemní parkoviště / velmi dobrá dostupnost vlakem, autobusem (10 minut od nádraží)