HR & Office Support
O pozici
Pracovní nabídka
???? Co bude tvým úkolem?
1) HR agenda (cca 50 % času)
Vedení náborů: od sepsání inzerátu po výběr ideálního kandidáta
Onboarding a péče o nové kolegy
Posilování firemní kultury a organizace interních akcí
Správa benefitů, wellbeing programů a interní komunikace
Personální administrativa (smlouvy, GDPR, právní dokumentace)
Podpora vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Employer branding – správa kariérních stránek, sociálních sítí, eventy
Spolupráce s vedením dceřiných firem na plánování personálních kapacit
2) Podpora managementu & provozní výpomoc (cca 50 % času)
Koordinace kalendáře, schůzek a příprava podkladů pro vedení
Datové schránky
Výpomoc s provozními úkoly mimo kancelář (např. vyzvednutí zásilky, převoz věcí)
Záskok na recepci či v administrativě dle potřeby
???? Koho hledáme?
Máš zkušenosti v oblasti HR
Umíš být samostatný/á, zorganizovat si práci a dotahuješ věci do konce
Jsi komunikativní, pozitivní a umíš si poradit i ve vypjatějších momentech
Řidičák sk. B je nutností – občas bude potřeba něco zařídit mimo kancelář
Zvládáš běžnou práci na PC (MS Office, Teams, e-mail…)
???? Co ti nabízíme?
Flexibilní pracovní prostředí a různorodou náplň práce
Přístup k vzdělávacím kurzům a programům osobního rozvoje
Firemní knihovnu, interní workshopy a společné akce
Zaměstnanecké výhody v oblasti financí a pojištění
Příležitost ovlivňovat firemní kulturu a být skutečnou součástí týmu
Příjemné pracovní prostředí a férový lidský přístup
???? Zaujali jsme tě?
Pošli nám svůj životopis rádi se s tebou potkáme ; )