Accounts Payable specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Naším klientem je mezinárodní farmaceutická společnost se silným zázemím a dlouholetou tradicí, která působí i v České republice. V pražské pobočce se soustředí na odbornou podporu svých evropských aktivit a poskytuje zaměstnancům moderní, přátelské a stabilní pracovní prostředí. Firma si zakládá na rovnováze mezi profesním a osobním životem, podporuje další vzdělávání a rozvoj a nabízí široké portfolio benefitů.
Do svého finančního týmu nyní hledají nového kolegu/kolegyni na pozici Accounts Payable, jehož hlavním úkolem bude zajištění včasného a přesného zpracování plateb – jak dodavatelům, tak i zaměstnancům. Součástí práce je také správa firemních kreditních karet a administrace systému Concur.
Tato pozice je zástup za mateřskou dovolenou, nicméně nabízí možnost získat cenné zkušenosti v dynamickém mezinárodním prostředí a do budoucna není uzavřena možnost spolupráce na jiné pozici.
Podmínkou je možná nástup ihned.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za včasné a přesné zpracování plateb, řešení chyb a párování transakcí
- Správa firemních kreditních karet – podpora držitelů karet, komunikace s bankou, řešení problémů
- Administrace systému Concur – zakládání nových zaměstnanců, aktualizace údajů, správa schvalovacích procesů
- Komunikace s interními zákazníky i externími dodavateli ohledně plateb a faktur
- Spolupráce s oddělením Treasury při správě bankovních údajů
- Udržování přesných záznamů v účetní knize (AP ledger) a podpora při měsíční uzávěrce
- Účast na projektech týkajících se AP procesů – implementace nových systémů, testování apod.
- Spolupráce při interních i externích auditech
Požadujeme:
- Praxi minimálně 1 rok v oblasti účetnictví (Accounts Payable)
- MInimálně středoškolské ekonomické vzdělání
- Dobrou znalost angličtiny minimálně na úrovni B2 (komunikace s kolegy v mezinárodním prostředí)
- Znalost MS Excel na středně pokročilé úrovni
- Důslednost, organizační schopnosti a orientaci na detail
Nabízíme:
- 25 dní dovolené
- 5 sick days ročně
- Roční a mimořádné bonusy
- Flexibilní pracovní dobu
- Hybridní režim práce - home office až 3 dny v týdnu
- Stravenkovou kartu s příspěvkem 107 Kč/den (100 % hrazeno firmou)
- Benefity v cafeterii (1930 Kč měsíčně + 4750 Kč čtvrtletní bonus po zkušební době)
- Multisport karta
- Příspěvek na penzijní pojištění (3 % ze mzdy)
- Příspěvek na ACCA/CIMA/ICU kvalifikaci a další vzdělávání
- Úrazové a životní pojištění plně hrazené zaměstnavatelem
- Přátelské a mezinárodní pracovní prostředí
- Firemní akce, dobrovolnické aktivity, ovoce a káva na pracovišti