Asistentka – recepční

Nabízím práci
Jméno/Firma
Seyfor, a. s.
Pracoviště
Sokolovská 965/183, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
7. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Proč by tě tahle pozice měla zajímat

Baví tě komunikace a pořádek? Hledáme zkušenou a pozitivní recepční, která se vyzná v administrativě, zvládá věci samostatně a hravě si poradí i s případnými nenadálými situacemi. U nás uplatníš své zkušenosti, pomůžeš kolegům, zajistíš chod recepce a přispěješ k příjemné atmosféře.

Láska k administrativě

Práce s počítačem a dokumenty je pro tebe samozřejmost. Víš, jak efektivně vytvořit tabulku v Excelu nebo připravit dokument ve Wordu. Nemusíme tě učit základy – spíš uvítáme, že máš vlastní tipy a fígle, jak administrativu zvládat rychle a přehledně. K tomu se postaráš o evidenci korespondence, zajistíš objednávku kancelářských potřeb nebo pomůžeš zkontrolovat vyplněné knihy jízd svých kolegů.

Umíš mluvit anglicky

Angličtina ti nedělá problém. Zvládneš přijmout telefonát i přivítat hosty a kolegy ze zahraničí a bez zaváhání je nasměrovat, kam potřebují.

Organizovanost, pořádkumilovnost, řád

Víš, že pořádek a systém jsou základem – a baví tě je udržovat. Na recepci, v kanceláři i v kuchyňce máš věci pod kontrolou a ostatní se na tebe mohou spolehnout.

Helper od přírody

Podpora druhých ti jde přirozeně. Umíš rychle reagovat na potřeby kolegů, najít řešení a zařídit, aby vše fungovalo.

Co budeš určitě potřebovat:

  • Praxi na podobné pozici (recepce, administrativa, office asistent)
  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Angličtinu na komunikativní úrovni
  • Komunikativnost a proaktivní přístup
  • Radost z toho pomáhat a podporovat ostatní
  • Ochotu docházet pravidelně do kanceláře (home office není u této pozice možný)
  • Řidičský průkaz skupiny B - občas je potřeba něco vyřídit mimo kancelář, zajistit drobný nákup či vyzvednout zásilku, proto oceníme, když se nezalekneš usednout za volant

Náplň tvé práce trochu víc technicky:

  • Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, servisu, kurýrů
  • Evidence příchozí a odchozí korespondence
  • Vyřizování telefonních hovorů
  • Podpora pro firemní akce na pobočce
  • Správa vstupních karet
  • Rezervace parkování
  • Péče o kuchyňky a společné prostory

U nás získáš:

  • Zázemí silné a stabilní české IT firmy, která patří mezi špičku ve svém oboru
  • Moderní kanceláře v pražském Karlíně s dobrou dopravní dostupností
  • Přátelský tým, kde se na tebe kolegové spoléhají a ocení tvou samostatnost
  • Možnost zapojit se i do firemních akcí a budovat vztahy napříč společností
  • Férové podmínky, jistotu pravidelné mzdy a balíček firemních benefitů
  • Prostředí, kde se oceňuje profesionalita a zároveň se nezapomíná na lidský přístup
  • A k tomu neustále usměvavou šéfovou, která ti bude oporou