Asistentka – recepční
O pozici
Pracovní nabídka
Proč by tě tahle pozice měla zajímat
Baví tě komunikace a pořádek? Hledáme zkušenou a pozitivní recepční, která se vyzná v administrativě, zvládá věci samostatně a hravě si poradí i s případnými nenadálými situacemi. U nás uplatníš své zkušenosti, pomůžeš kolegům, zajistíš chod recepce a přispěješ k příjemné atmosféře.
Láska k administrativě
Práce s počítačem a dokumenty je pro tebe samozřejmost. Víš, jak efektivně vytvořit tabulku v Excelu nebo připravit dokument ve Wordu. Nemusíme tě učit základy – spíš uvítáme, že máš vlastní tipy a fígle, jak administrativu zvládat rychle a přehledně. K tomu se postaráš o evidenci korespondence, zajistíš objednávku kancelářských potřeb nebo pomůžeš zkontrolovat vyplněné knihy jízd svých kolegů.
Umíš mluvit anglicky
Angličtina ti nedělá problém. Zvládneš přijmout telefonát i přivítat hosty a kolegy ze zahraničí a bez zaváhání je nasměrovat, kam potřebují.
Organizovanost, pořádkumilovnost, řád
Víš, že pořádek a systém jsou základem – a baví tě je udržovat. Na recepci, v kanceláři i v kuchyňce máš věci pod kontrolou a ostatní se na tebe mohou spolehnout.
Helper od přírody
Podpora druhých ti jde přirozeně. Umíš rychle reagovat na potřeby kolegů, najít řešení a zařídit, aby vše fungovalo.
Co budeš určitě potřebovat:
- Praxi na podobné pozici (recepce, administrativa, office asistent)
- Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Komunikativnost a proaktivní přístup
- Radost z toho pomáhat a podporovat ostatní
- Ochotu docházet pravidelně do kanceláře (home office není u této pozice možný)
- Řidičský průkaz skupiny B - občas je potřeba něco vyřídit mimo kancelář, zajistit drobný nákup či vyzvednout zásilku, proto oceníme, když se nezalekneš usednout za volant
Náplň tvé práce trochu víc technicky:
- Objednávky kancelářských potřeb, občerstvení, servisu, kurýrů
- Evidence příchozí a odchozí korespondence
- Vyřizování telefonních hovorů
- Podpora pro firemní akce na pobočce
- Správa vstupních karet
- Rezervace parkování
- Péče o kuchyňky a společné prostory
U nás získáš:
- Zázemí silné a stabilní české IT firmy, která patří mezi špičku ve svém oboru
- Moderní kanceláře v pražském Karlíně s dobrou dopravní dostupností
- Přátelský tým, kde se na tebe kolegové spoléhají a ocení tvou samostatnost
- Možnost zapojit se i do firemních akcí a budovat vztahy napříč společností
- Férové podmínky, jistotu pravidelné mzdy a balíček firemních benefitů
- Prostředí, kde se oceňuje profesionalita a zároveň se nezapomíná na lidský přístup
- A k tomu neustále usměvavou šéfovou, která ti bude oporou