Office Manager (asistent/ka vedení společnosti) ve FinGO.cz

Nabízím práci
Jméno/Firma
Fingo Services k.s.
Pracoviště
Doudlebská 1699/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
7. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme FinGO – nejrychleji rostoucí finanční platforma v České Republice a na Slovensku.

Věříme v propojení kvalitních lidí s moderními technologiemi. Spolupracujeme s více než 1 700 finančními poradci v České Republice a na Slovensku a pomáháme lidem po celé České republice financovat své sny – od hypoték přes pojištění až po investice.

Do našeho pražského týmu hledáme zkušeného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici Office Manager, který/á zároveň převezme roli asistenta/ky vedení společnosti. Budeš pravou rukou top managementu a zajistíš hladký chod kanceláře i klíčové firemní agendy.

Co bude Tvoje náplň práce?

  • Kompletní administrativní podpora vedení společnosti (zejména CEO, CTO a CFO)
  • Příprava podkladů, organizace schůzek, vedení kalendářů, zajištění cest a meetingů
  • Komunikace napříč firmou i s externími partnery
  • Spolupráce na přípravě podkladů pro porady, prezentace a reporting
  • Koordinace provozu kanceláře (dodávky, podpora návštěv, komunikace s dodavateli)
  • Organizace eventů (Vánoční večírek, sportovní hry, konference)
  • Správa vozového parku, komunikace s leasing.společnostmi
  • Zajištění brandingu partnerských kanceláří
  • Drobná personální agenda
  • Reprezentace společnosti navenek i interně
  • Zajištění chodu recepce

Koho hledáme?

  • Máš předchozí zkušenosti z administrativy, podpory vedení nebo office managementu
  • Umíš se samostatně rozhodovat, dotahuješ věci do konce a zároveň myslíš dopředu
  • Profesionální vystupování, diskrétnost a cit pro komunikaci jsou Ti přirozené
  • Umíš se časově přizpůsobit potřebám firmy - výjimečně něco dotáhnout večer nebo o víkendu, výměnou za co si volno uděláš jindy.
  • Práce s kancelářskými nástroji je pro Tebe samozřejmost, zvládneš i základní práci s daty nebo dokumenty (Pracujeme v prostředí Google Workspace, občas i MS Office)
  • Láká Tě prostředí firmy, která spojuje technologie a lidskost
  • Angličtina je výhodou - komunikace v ní není častá, ale občas potřebná.

Co Ti za to nabídneme?

Práci přímo v moderních kancelářích s výhledem na Prahu u metra Pankrác

Zázemí stabilní a rostoucí české společnosti s inovativní kulturou

Odpovědnou a různorodou roli, která nezapadne do rutiny

Možnost pracovat po boku vrcholového managementu a být součástí strategických aktivit

Přátelský tým a neformální atmosféru

Flexibilní pracovní dobu

Nástup možný ihned

Zaujala Tě tato role?

Pošli nám své CV a pár vět o tom, proč Tě zrovna tato pozice láká. Rádi Tě poznáme.