Administrativní pracovnice - recepce - správa agendy
O pozici
Pracovní nabídka
Soukromé zdravotnické zařízení hledá administrativní pracovnici na recepci.
Co vás čeká
- správa administrativní agendy včetně plánování školení, lékařských prohlídek a BOZP, evidence vybavení kliniky, kalibrace, archivace, skladová evidence
- příprava podkladů a dokumentů pro interní potřeby, objednávání zdravotnického materiálu
- správa pokladní hotovosti a následného vyúčtování
- podpora a spolupráce s ostatními recepčními, koordinátorkami, sestrami a lékaři
- zajištění chodu recepce - každodenní komunikace s pacienty - osobní i telefonická, emailová komunikace, organizace a potvrzování termínů návštěv pacientů
- podpora celkovému provozu kliniky
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- požadujeme SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou - administrativní zaměření výhodou
- pokročilá znalost práce na PC : systém Windows, Microsoft Office - Word, Excel, Outlook, Teams
- pevná pracovní doba od 07:00 - 15:30h pro Vás není překážkou
- ČJ i AJ - schopnost komunikace slovem i písmem
- komunikační a organizační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování
- pečlivost, zodpovědnost, odolnost vůči stresu, empatie, samostatnost, multitasking a ochota se učit nové věci
- praxe na obdobné pozici ve zdravotnictví výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- stabilní zaměstnání v centru Ostravy na hlavní pracovní poměr
- přátelské a profesionální pracovní prostředí
- jednosměnný provoz - pevná pracovní doba od 07:00-15:30h
- příjemný kolektiv, moderně vybavené pracoviště
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, Multisport karta, zdravotní volno/sick days, teambuildingové akce a pobyty
- možnost přístupu k nejnovějším poznatkům ve zdravotnictví