Metodik hypotečních úvěrů

Nabízím práci
Jméno/Firma
GEPARD FINANCE a.s.
Pracoviště
Sokolovská 192/79, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
7. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Úvodní představení

GEPARD FINANCE a.s. je největší specializovanou makléřskou firmou V ČR, jejímž hlavním oborem činnosti je poskytování poradenských služeb v oblasti hypotečních úvěrů a kompletního zpracování úvěrových a pojišťovacích produktů.

Pracovní nabídka

Máte zájem pracovat pro společnost, která již více než 100 tisícům klientů pomohla financovat jejich vysněný domov s nejvýhodnějšími podmínkami na trhu a nejnižším úrokem? Dobře se orientujete v hypotečních produktech nebo produktech stavebních spořitelen? Případně máte pracovní zkušenost na obdobné pozici? Chcete pracovat pro společnost Gepard Finance a.s., která je silným a etablovaným hráčem na trhu hypotečního poradenství v ČR? Pak jste tím nebo tou, koho hledáme, aby posílil náš tým na pozici METODIK HYPOTEČNÍCH ÚVĚRŮ. Rádi Vás do této pracovní pozice zaškolíme a po čas zkušební doby budete mít možnost konzultovat své postupy se zkušeným kolegou.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Zpracovávání metodik pro hypoteční úvěry jednotlivých bank a jejich převedení do našeho firemního software.
  • Spolupráce s profesionálními makléři, kteří svým klientům zajišťují hypotéky, úvěry ze stavebního spoření a pojištění.
  • Příprava a realizace on-line školení pro makléře

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo právního směru (případně SŠ s delší praxí v bankovnictví).
  • Praxi v oblasti úvěrových produktů, ideálně hypotečních, min. 2–3 roky.
  • Znalost legislativy a regulatorních požadavků (ČNB, zákon o spotřebitelském úvěru, AML, GDPR).
  • Detailní znalost hypotečních produktů nebo produktů stavebních spořitelen a souvisejících procesů.
  • Orientaci v pravidlech pro schvalování úvěrů.
  • Analytické a koncepční myšlení, schopnost vyhodnocovat dopady změn.
  • Výbornou znalost MS Office (Excel – funkce, kontingenční tabulky).
  • Schopnost jasně a srozumitelně formulovat pravidla a postupy.
  • Dobré prezentační a komunikační dovednosti (školení zaměstnanců, konzultace).
  • Schopnost vytvářet a aktualizovat metodické postupy a interní směrnice.

Výhodou pro Vás bude, pokud budete mít

  • Zkušenosti z práce přímo v úvěrovém schvalování nebo risk managementu.
  • Praxi s implementací nových produktů nebo procesů.

Co vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
  • Práci v malém, dobře fungujícím a přátelském týmu
  • Více než 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na kartu Multisport
  • Klouzavou pracovní dobu
  • Po zapracování možnost pracovat i formou "homeoffice"

Životopisy spolu s motivačním dopisem, prosím zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře. V motivačním dopise nám prosím odpovězte i na níže uvedené otázky.

Otázky pro Vás:

1. Čím Vás oslovila námi nabízená pracovní pozice?

2. S kterými body naší pracovní náplně máte zkušenosti?