Specialista nákupu (veřejné zakázky)

Nabízím práci
Jméno/Firma
NET4GAS, s.r.o.
Pracoviště
Na hřebenech II 1718/8, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím práci
Vytvořeno
8. 10. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte zkušenosti se zadáváním a řízením veřejných zakázek a je to oblast nákupu, která Vás baví? Pokud ano, rádi Vám nabídneme možnost stát se klíčovým specialistou našeho týmu.

Jaká práce na Vás čeká?

  • Zodpovědnost za kompletní zajištění výběru dodavatelů v souladu se Zákonem o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. a interních předpisů.
  • Čeká Vás pestrá práce v řízení sektorových veřejných zakázek různých kategorií materiálů, služeb, IT a dalších.
  • Budete navrhovat optimální nákupní strategii včetně volby typu řízení dle procesních pravidel a zákonných lhůt.
  • Koordinace a příprava kompletní zadávací a smluvní dokumentace v ČJ a AJ ve spolupráci s komoditním nákupčím a technickým týmem.
  • Realizovat průzkumy trhu s cílem ověřit předpokládané parametry výběrových řízení.
  • Podílet se na hodnocení nabídek a jednání s dodavateli.
  • Vedení příslušné dokumentace a administrativní agendy včetně správy dokumentů ve věstníku veřejných zakázek a na profilu zadavatele.
  • Úzká spolupráce s interními zákazníky /odbornými útvary.

Jaké jsou naše požadavky?

  • SŠ vzdělání a praxe min. 5 let nebo VŠ vzdělání a praxe min. 2 roky na pozici nákupčí (právní, ekonomické či technické obory výhodou).
  • Praxe v oblasti veřejných zakázek min. 2 roky a znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
  • Pokročilá znalost angličtiny (B2). Budete komunikovat se zahraničními partnery/ dodavateli.
  • Oceníme Váš proaktivní přístup, orientaci na výsledek, obchodní dovednosti a vyjednávací schopnosti.
  • Výbornou znalost MS Office (znalost SAP MM výhodou).

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Perspektivu dlouhodobého zaměstnání ve stabilní společnosti.
  • Možnost aktivně se účastnit výběru vhodných dodavatelů společnosti.
  • Flexibilní pracovní dobu 37,5 hod. / týdně; začátek a konec pracovní doby si určujete sami.
  • Home office dle interních pravidel.
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny Sick days.
  • Benefitní systém Cafeterie ve výši 30.800 Kč/ ročně.
  • Stravenkový paušál ve výši 123 Kč/ den.
  • Nadstandardní zdravotní péči.
  • Možnost dalšího posunu a růstu v rámci oddělení.
  • Další benefity a finanční odměny garantované kolektivní smlouvou.

Nástup možný ihned