Vedoucí Oddělení průřezových agend
O pozici
Publikováno 24. 9. 2025 11:37
Služební poměr na dobu určitou, nejpozději do 31. prosince 2026
Základní údaje o služebním místě
Obory služby: 23. Lidská práva, 38. Společné evropské politiky podpory a pomoci
a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy
Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu
Další požadavky: znalost anglického jazyka odpovídající 1. úrovni znalosti cizího jazyka [1]
Lhůta pro podání žádosti do: 8. října 2025
Předpokládaný den nástupu: 3. listopadu 2025
Činnosti, kterým se budete věnovat
Vedení týmu Oddělení průřezových agend v Odboru rovnosti žen a mužů;
spolupracovat na realizaci projektu Koordinace plnění Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030 spolufinancovaného z OP Zaměstnanost plus;
poskytovat metodické podpory při uplatňování hlediska rovnosti žen a mužů ve fondech EU;
spolupracovat na koordinaci plnění Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030 a souvisejících usneseních vlády ČR;
připravovat odborné podklady, koncepční a metodické dokumenty, související s naplňováním Strategie rovnosti žen a mužů na léta 2021-2030;
připravovat koncepční a strategické dokumenty v oblasti rovnosti žen a mužů;
zastupovat Odbor rovnosti žen a mužů v pracovních orgánech a platformách v rámci fondů EU;
zastupovat Odbor rovnosti žen a mužů na mezinárodních jednáních, zejm. v souvislosti s členstvím ČR v EU, OSN, OECD a OBSE;
koordinovat a zajišťovat spolupráci a komunikaci s ústředními orgány státní správy, orgány místní samosprávy, nestátními neziskovými organizacemi, sociálními partnery, akademickými a odbornými pracovišti a dalšími zainteresovanými subjekty (zejména Rada vlády pro rovnost žen a mužů, její výbory a pracovní skupiny) v souvislosti s prosazováním rovnosti žen a mužů;
koordinovat osvětové aktivity a odborné akce Odboru rovnosti žen a mužů;
plnit další odborné úkoly v agendě rovnosti žen a mužů a lidských práv podle zadání a pokynů nadřízených.
Nabízíme
Zajímavé platové ohodnocení (14. platová třída, příslušný platový tarif),
příplatek za vedení,
osobní příplatek,
pružnou pracovní dobu,
5 týdnů dovolené,
5 dnů sick days,
místo výkonu: Praha, v prostředí ústředního orgánu státní správy sídlícího v centru Prahy
příspěvky z FKSP ve formě benefitní karty (rekreační pobyty, kulturní/sportovní akce, jazykové kurzy, zdravotní pomůcky apod.), nebo ve formě podpory produktů spoření na stáří, využívání tělocvičny a gastro provozu,
získání zkušeností s fungováním státní správy, zapojení do procesu její digitalizace a modernizace, dynamické pracovní prostředí, osobní a profesní rozvoj a kolektiv moderně smýšlejících lidí.
Více informací k výběrovému řízení, včetně vzoru žádosti a podmínek výkonu služby na daném služebním místě, naleznete v přiloženém Oznámení o vyhlášení výběrového řízení.
Mgr. Ing. Filip Minář
státní tajemník v Úřadu vlády České republiky